Co lepiej kupic?


(P4wlo5) #1

siema da mi cos jak kupie dodatkowo 512 ramu (mam 256) przy graniu w gta sa zeby mi sie nie cielo czy to zalezy od karty grf ?


(Duch) #2

a jaką masz tą kartę hmm...


(Mateusz Roza) #3

No na pewno ci to coś da tylko zależy jeszcze jaka masz karte graficzna


(P4wlo5) #4

mam GF 4 MX440


(Duch) #5

no to RAM niewiele pomoże :lol: wypadałoby jeszcze zmienić kartę graficzną... chociaż pograć pograsz, ale marnie 8)


(Canaletto) #6

Pomoże, ale w niewielkim stopniu :wink: Lepiej zamiast RAM'u kup nową grafikę :slight_smile:


(Michalkwiecinski) #7

Tak, da, a co do karty graficznej to nie jest ona najlepsza. Warto by było dokupić także grafe (np. Radeon 9550) Kosztuje ok. 240 zł, ale grać będziesz płynnie :wink:


(P4wlo5) #8

ale pojdzie mi ta gra? bedzie sie mocno ciąć? jak sie bedzie ciac mozna zmienic w ustawieniach na gorsza grafike czy cos podobnego zeby sie nie cielo?


(Michalkwiecinski) #9

Tak, da się, ale uważam, że lepiej dokupić tę grafe.

Tak wogóle to GeForce MX440 nie obsługuje PixelSheader i na niej teoretycznie nie powinno GTA SA pójść, ale w praktyce jest inaczej. :stuck_out_tongue:


(P4wlo5) #10

to bede mogl grac czy nie ? podajcie jakis najtanszy i dobry sklep internetowy z podzespolami do kompów


(Michalkwiecinski) #11

Będziesz mógł


(Duch) #12

http://www.komputronik.pl :roll:


(P4wlo5) #13

ok! postanowilem kupic sobie dodatkowo 256 ramu i karte graficzna r9550 tylko mam pytanie jak sprawdzic zeby kupic dobry ramy zeby sie nic nie gryzlo ze starym ? skorzystam ze sklepu proline.pl dobry sklep?


(boczi) #14

Dobry.

Sprawdź w programie Exerest, jaki masz RAM teraz, podaj nam informację o nim i podaj model Twojej płyty głównej.

http://www.amnezja.org/modules.php?name ... e&sid=4199


(Tomcio835) #15

najlepiej wyciągnij ramy z kompa i do sklepu z nimi.Tam ci powiedzą...


(Adampigan) #16

Po co się męczyc p4wlo5 zrób tak jak pisze boczi sprawdź programem everset