Co to za wirusy?


(Marrtin89) #1

mam prosbe jesli moze mi ktos powiedziec jakiedo typy sa te wirusy byl bym wdzieczny albo moze podac strone gdzie moge znalez na to odpowiedz to prosze pisac z góry dziekuje! !!

Backdoor.SdBot.xd

Backdoor.Aimbot.cw

Backdoor.SdBot.aad


(Kosior6) #2

W AV chyba jest opcja szukaczy wirów i kiedy wpiszesz tam nazwe wirusa to wyswietla info o nim wiem ze kiedys w pandzie i jakims innym była taka możliwośc a czy teraz jest hmmm... nie wiem:P


(ziggyZZ) #3

To ''TROJANY''! !!


(Marrtin89) #4

ok dzieki za rade! !!