Co wybrać?

Jaki program do tworzenia stron mam wybrać?? jestem jeszcze amatorem i nie umiem HTML. FrontPage mnie nie interesuje ! podpowiedzcie mi coś :lol:

czyli masz na mysli ze chcesz jakis WYSWIG, czy dobry program ktory ulatwi pisanie w HTML’u?

jezeli to pierwsze to proponuje odstawic “tworzenie” na dwa dni i nauczyc sie HTML’a. jezeli to drugie to ja tam polecac bede wciaz ludzia Pajaczka

Microsoft publisher (wchodzi w skład office’a) lub webmajster.

DreamWaver proszę zmienić tytuł wątku na konkretny (mówiący o co w nim chodzi) , inaczej powędruje do śmietnika :!:

http://kurshtml.pl/

A i DreamWaver - dreamwaver

Najlepiej naucz się HTML-a, CSS-a. Kursy znajdziesz tu:

http://webmaster.helion.pl/kurshtml/

Z programów to polecam Dreamweavera MX 2004. Korzystam z niego już jakieś pół roku i jest ok. Tworząc strony w tym programie możesz tworzyć poprzez tryb graficzny jak i modyfikować kod (ja korzystam z tej drugiej opcji :smiley: ). Pisząc kod strony jest wiele podpowiedzi (tagów) np. gdy wpiszesz "

[/code]

i wystarczy wtedy tylko wpisać tekst lub coś innego między tagami aby dana żecz była wyśrodkowana. Polecam :spoko:

Polskie :

Pajaczek

Zajaczek

EdHTML

Website Pro

Zagranica :

Macromedia Dreamweavera MX 2004

Top Style

HomeSite

HotDog

Chociaż bardziej polecam nauczyć się HTML’a i robić wszystko w Notatniku lub Notatniku+

Jak juz bedziesz umial troszke html to polecam Macromedia Dreamweaver 8)

a chcesz płacić czy za darmo ?

Darmowy grafik: Nvu

Płatny grafik: Dreamweaver

Darmowy kodzik: Zajączek

Płatny kodzik: Zend Studio, bądź Pajączek

ja osobiscie zaczynalem w notatniku, ale to tylko jak sie uczylem ~~ pozniej edhtml, a obecnie macromedia dreamwaver 8, polecam to ostatnie

a ja zaczynalem na notatniku, potem Edit+ a obecnie pracuje w Zend Studio 5.1 i polecam go poniewaz jest to jedno z najpotężniejszych środowisk programistycznych :]