Co z tą maturą z matematyki

Słyszałeż że będzie obowiązkowa matura z matematyki ale to będą ją pisać ci co teraz pójdą do liceum czy np ci co już są np ja jestem już w szkole sredniej to za te pare lat też bede musił pisać juz obowiązkowo matematyke.??

Obowiązkowa matura z maty będzie od rocznika 1990

Acha wiec np ja rocznik 1989r nie bede musił pisać matury z matmy jestem w 4 letnim technikum na 1 roku teraz wiec jak, nie muszę.

Ja też jestem rocznik 1989, tylko że chodzę do LO, więc obowiązkowo maty nie będe musiał zdawać (ale będe :stuck_out_tongue: ) Na onecie pisze że od roku szkolnego 2008/2009 mata będzie obowiązkowa, czyli rocznika "89 LO to nie dotyczy a co do technikum nie wiem, ale chyba będziesz musiał ją zdawać.

http://wiadomosci.onet.pl/1217172,11,item.html

P.S poczytaj sobie komentarze :slight_smile:

wy mnie tylko nie załamujcie ze bede musiał pisac mature z matmy bo :x :x :x :x

Przynajmniej teraz jest sprawiedliwie - obowiązkowy jest przedmiot humanistyczny i ścisły, a nie tak jak wcześniej tylko j. polski

oni sa niepowaznie z ta matura z matmy ale na szczesnie mi sie uda i nie bed e musial tego zdawac :mrgreen:

Byłem święcie przekonany, że obowiązkowa matura z matematyki jest od rocznika 1989 :?

Eee… To kilka razy mogę ją oblać :smiley:

i bardzo dobrze, matura z matmy powinna byc obowiazkowa juz od dawna, a nie ludzie pozniej nie umieja logicznie myslec. W polsce juz mamy dosyc humanistow i filozofow potrzeba konkretnych ludzi, a przedewszystkim ludzi myslacych i niestety matura z polskieg etc. wcale myslenia nie wymaga tylko wykucia na pale pewnych elementow. Matura z matmy przynajmniej w minimalnym stopniu zmusi ludzi do uzycia swojego mozgu.

coś takiego,od tej pory wykuje tylko pare elementów i moge być spokojny ?