Co zrobić jeśli użytkownik z Allegro próbuje mnie oszukać?

Witam, nie korzystam z allegro. Ostatnio jednak poprosiłem siostrę aby ze swojego konta zalicytowała mi pewien produkt.

Wzięła opcję Kup Teraz, przelała pieniądze na konto w sobotę 16 lutego. Do dziś nie przyszło żadne powiadomienie na maila, o tym że towar wyśle. Do końca licytacji sprawdzałem zostało 3 dni, ale to 3 dni widniało już wczoraj, dzisiaj powinno zostać dwa. Użytkownik allegro ma w kontaktach tylko maila, żadnego telefonu. Skusiło mnie to, że ma na razie same pozytywy ( 10) a zero negatywów. Opisał w swoim profilu, że reprezentuje porządną firmę. Czyżby zrobił myk, że próbuje naciągać na produkt coraz więcej użytkowników utrzymując datę licytacji w bezruchu. Nie znam się na allegro, co robić ? #-o

Zasadniczo to nikt chyba nie musi informować o tym, że już wysłał produkt. Ja miałem tak raz czy dwa. Poczekaj jeszcze.

witaj,

nie jestem pewien ale z tego co słyszałem to maila dostajesz dopiero po zakończeniu licytacji (nawet jeżeli “kupisz teraz” )

pozdrawiam

nie da się utrzymać daty licytacji w bezruchu :slight_smile: sprawdź w godzinach a nie tylko w liczbach dni ile pozostało do końca.

10 pozytywów nieczego nie dowodzi, prawdę mówiąc ryzyko jest zawsze nawet przy supersprzedawcach.

napisz jeszcze raz maila do niego i poczekaj parę dni.

jeśli nie poskutkuje zgłoś do allegro a jeśli w rachubę wchodzi wyższa kwota możesz założyć sprawę na policji - w końcu masz jego dane skoro kupiłeś przedmiot.

Nie ma takiej możliwości by utrzymać datę w “bezruchu” jak piszesz. Co do samego zakupu to proponuję przeczytać uważnie system pomocy Allegro. Masz tam wszystko precyzyjnie opisane

3 dni to mało - ja niekiedy dostawałem paczkę dopiero po tygodniu, też bez odzewu. Co do przelewu to jeśli był robiony z tego samego banku do banku (np mbank->mbank) to przelew idzie natychmiastowo. Jeśli z innego do innego (np pko->mbank) to przelew idzie dzień a nawet dłużej.