Co zrobić z AVASTEM?

Ludzie pomóżcie! !!

No chyba Pan z Mulitibanku trochę przesadził. Jeśli tak rzeczywiście by było, to praktycznie wyklucza korzystanie z banków, sklepów w necie itp. Mam obecnie Avasta (Home, v.4.1.357) i nie mam żadnych problemów. Możliwość przelewów na stronkach Inteligo, Banku Zachodniego działa jak należy. Może Mulitibank musi mieć jakieś specjalne ustawienia przeglądarki (protokoły SSL, TLS itp.)? - Zapytaj na ich infolinii!

Też mi się wydaje że przesadził. Jedyne co byli mi w stanie poradzić to żeby ustawić w Int.Explorerze ich stronę jako zaufaną. Tak też zrobiłem i nie pomogło. Przyjdzie mi chyba zrezygnować z avasta a szkoda bo poza tą nidogodnością program bardzo mi się podoba.

No i chyba wyjdzie na twoje :evil: Więc przy okazji może mi polecisz jakiegoś dobrego antyvira za free.

a nie mozna po prostu wylaczyc avasta na czas dokonywania transakcji :roll:

Ha ha! Też tak myślałem. Niestety nic to nie daje!

A ja myslę, że lepiej zmienić BANK.

Ustrzeżesz sie problemów jakie bedziesz miał z tym bankiem w przyszłości. I to nic nie kosztuje.

Miałem tam konto przez pół roku i nikt już mnie nie namówi na ten bank.

Mam konto w Inteligo, a w Avaście mam skaner ustawiony na najwiekszą czułość.

Nie mam najmniejszych kłopotów z transakcjami.

Dobra rada. Zmień bank.

No ty chyba jednak nie wina Avasta. Upierałbym się jednak przy przeglądarce. Sprawdź jak masz ustawione zapisywanie zaszyfrowanych stron na dysku, ustawienia dla cookies, szyfrowanie itp. Multibank powinien podać referencyjne ustawienia dla przeglądarek, jak każdy szanujący się e-bank? Porównaj swoje ustawienia. Dla Avasta obniż trochę czułość heurystyki.

Jeśli jednak będziesz musiał zrezygnować z Avasta to z darmowych pozostają Ci jeszcze AVG 6.0 i Antyvir Personal. Dodatkowo jest jeszcze promocja programu antywirusowego e-Trust EZ Armor (na 12 miesiecy za free). Na stronie Microsoftu przy “3 krokach do zabezpieczenia systemu” jak dojdziesz do programu antywirusowego wejdź na stronę Computer Associates.

Pozdrawiam!

Nie znam się na bankach, nie mam żadnego konta, więc się nie wypowiadam. Ale skoro nawet przy wyłączonym Avaście nic nie możesz zrobić, to może problem leży gdzie indziej? Może w banku, może jakieś ustawienia komputera? :-k

Wszystkim bardzo dziękuję za wskazówki i rozpoczynam walkę z ustawieniami przeglądarki. Życzcie mi powodzenia. :slight_smile:

Niestety po kilku godzinach spędzonych przed kompem nie udało mi się dojść do ładu z logowaniem. Nie pomogło nawet usunięcie avasta( wychodzi na to że nie miał z tym nic wspólnego). Ktoś mądry z multibanku wymyślił żebym zminił hasło. Okazało się że nawet tego nie mogę zrobić. Zgłosiłem reklamację i teraz głowią się nad tym “spece” z multibanku. Zobaczymy co wymyślą.

Pamiętacie ten problem. Okazało się że winny jest Int. Explorer. I co wy na to?Jak stwierdził pan z Multibanmku przeglądarka sie zapętliła. I coś w tym jest bo ustawia mi po kazdym uruchomieniu na nowo jakąś dziwną stronę której nijak nie moge wyrzucic. I nie jest to zadna strona porno. A na dodatek czasem przy zamykaniu int.ex… pojawia sie komunikat że instrukcja nie moze być read. Niezłe jaja co? Jest na to jakies lekarstwo? :o

Przeskanuj kompa AD-aware 6 i Spybot - Search & Destroy. Oba dostępne w vortalu

Jeśli AD-aware 6 i Spybot - Search & Destroy nie pomogą sprubój CWShredder dotępny tu http://dobreprogramy.com/index.php?dz=2&id=657.

A ten znowu z tym CWShredderem. Wogole czytales co ten program robi ??

Dzięki wszystkim za rady. Ale wygląda na to ze mój koszmar dopiero sie zaczął. Jak chciałem ściągnąć ten program to po kliknięciu “zapisz” nastepuje martwica.Nic się ni dzieje i na dodatek okno przestaje reagować na myszkę. Część poza tym okne reaguje. Sprawdziłem to na paru innych aplikacjach gdzie otwira się okno w okni lub np. media player i problem parę razy się powtórzył. Jedynym sposobem na powrót do normalnosci było “zakończ zadanie”. Acha jeszce jedno, w momencie martwicy nie reagowało tez nic na pasku dolnym ani górnym. To już jest chyba powazny problem. Pomocy! !!