Colin Dirt - problem z sejvami


(SOGA) #1

Witam

Gdy załanaczam Colina Dirt normlanie tworze profil... Wychodze z Colin'a i jak zalanczam go znow zeby sobie pograc to mi pisze:

Auto load FAILED

SAVE Data Corrupt

I znowu musze tworzyć profil :shock: zeby sobie pograć a wczesniejsze moje ustawienia jak i sam stan gry nie jest zapisany :? i wszystko od nowa... Czy ktos moze wie o co chodzi ?

dzieki i pozdro


(Towdii) #2

Mialem do czynienia z tym problemem dwukrotnie, raz po ukonczeniu kariery a raz przy 60%. Na stornie producenta wyczytalem ze podobno patch 1.2 mial rozwiazac problem, tak wiec wgralem go, ukonczylem ponownie kariere i poki co save sie trzyma :slight_smile:

Jednakze kolega na ver 1.2 juz na samym poczatku gry mial corupted save, wiec widac nie u wszystkich patch rozwiazuje problem :?


(SOGA) #3

OKej, dzieki za pomoc...

Zaraz sciagam tego pacza :slight_smile:

Złączono Posta : 06.08.2007 (Pon) 20:02

Sciaglem, zains. i w ciaz ten sam problem...

Moze jakas inna rada ?


(Lennar) #4

Ja mialem taki problem i odpalilem gre przez "Safe mode" i zadziałało ale teraz chce zrobic formacika i boje sie ze juz ich nie odpala bo juz raz tak mialem, poradzi ktos cos?