Connectify,USB wifi

Witam

Zacznę od tego,że jestem całkiem zielona w tych sprawach.Otóż chciałabym,aby mój telefon łapał wifi w domu. Poczytałam dzisiaj dużo,jednak kilka rzeczy dalej nie rozumiem i chciałabym się upewnić.

Mam kartę sieciową Realtek RTL8139 810x.Czy jeżeli dokupię tp-link tl-wn722nc,a następnie nabędę program connectify to będę mogła połączyć się telefonem do internetu?

Nie bardzo rozumiem czy karta sieciowa jaką posiadam w komputerze stacjonarnym, odgrywa tu znaczącą role. (czy ma być jakaś specjalna,czy mam dobrą i bez problemu mogę kupić ten modem usb)

  1. jaki telefon (model, oznaczenie)?

  2. by tel. łączył się z wifi musi on mieć wbudowaną kartę wifi. jeśli ma, to potrzeby jest jeszcze ruter z wifi (lub komputer z ww programem i kartą wifi), który będzie rozsyłał sygnał (z kabla do tel.). jeśli tel. nie ma wbudowanego odbiornika wifi to niestety lipa.

LG l9

Dobrze,tak więc,jeżeli kupie ten router usb tp link tl-wn721n i zainstaluje connectify to telefon będzie łapał wifi?

ma wifi więc:

  1. możesz kupić ruter z wifi (konfiguracja nie jest strasznie trudna, poza tym robi się ją zazwyczaj raz, a potem zapomina o ruterze :wink: ).

a. podpinasz kabel z netem z gniazdka do rutera, łączysz komputer kablem z ruterem, a tel. łączy się bezprzewodowo.

b. jw. z tym, że do komputera możesz kupić kartę wifi na usb, wtedy tel . i komputer mogą łączyć się bezprzewodowo.

  1. możesz zamiast rutera kupić samą kartę wifi (np. na usb), ale wtedy by mieć net na tel. musisz użyć ww. programu, który sprawi, że karta wifi będzie rozsyłać sygnał (z komputera zrobi pseudo ruter z wifi). net na tel. będzie tylko w tedy gdy będzie pracował komputer.