Coraz częstszy BSOD Bad_Pool_Header

Witam.

Wszystko zaczęło się dziać, podczas zainstalowania programu ManyCam, 20 grudnia 2014 roku. Potrzebny był mi jedynie by nadawać muzykę przez mikrofon bez tracenia jakości, tak jak włączanie jej np. przez telefon, przydawało to się do rozmów na Skype itd.

Po pierwszym uruchomieniu ManyCama dostałem pierwszego BSODa o kodzie błędu BAD_POOL_HEADER, z parametrami 0x19, 0x20.

Pomyślałem, żeby to zignorować i wszystko było dobrze… do czasu.

Kilka takich samych się zdarzyło w lutym i w marcu, lecz od kwietnia zaczął się horror. Od 14 kwietnia zaczęło mi wyrzucać nie jeden, lecz kilka Bluescreenów w odstępie czasowym mniejszym od dwóch minut. Normalnie podczas pracy komputera taki BSOD się pojawia, a potem zaraz po załadowaniu konta. Pulpit nie zdąży się pokazać i już – BSOD, tworząc krótkotrwającą pętlę. Postanowiłem usunąć ManyCama. No i przez cały kwiecień aż do teraz wywala mi co kilka dni po 2-3 BSODy pod rząd. Ignorowałbym to dalej, jednak dzisiaj, zostawiłem Steama włączonego na noc, by gra się pobierała (wolny transfer, wiecie jak to jest). Po dzisiejszej pobudce włączam monitor, a tam okienko “System Windows odzyskał sprawność po nieoczekiwanym zamknięciu”. BSOD. Wchodzę w Bluescreenview, a tam 5 BSODów pod rząd. Takich samych. Takie same parametry.

naprawiałeś wpisy w rejestrze?

Całkowicie o tym zapomniałem :stuck_out_tongue:

Wyczyściłem rejestr CCleanerem, jeżeli BSODy dalej będą się pojawiać, dam znać.

Zacząłem regularnie naprawiać rejestr CCleanerem, wszystko było dobrze przez około miesiąc, znowu dostaję te same…

http://screencloud.net/v/xPkp

@ OwocekTV -nie jestem znawcą od analizy BluescreenView ale mogę podpowiedzieć ci co ja bym zrobił.

Skoro czyszczenie CCleanerem już nie daje efektów to znaczy, że problem tkwi w samym rejestrze z usuniętym przez ciebie “ManyCam”- pozostały resztki których CC nie usuwa.

​Na początku sprawdź czy w “Menadżerze urządzeń” - nie ma wykrzykników, później uruchomić narzędzie kontroli plików systemowych czyli sfc /scannow -uruchom jako admin. Po tych czynnościach będzie wiadomo, czy przyczyn szukać już w samym rejestrze z usuwaniem pozostałości po ManyCam.  

Może też potrzebna jest weryfikacja sterowników-ale to dla zaawansowanych użytkowników link https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/244617