No to na przykładzie klienta poczty z Opery (bo z niego korzystam).
W zakładce kontakty tworzysz nowy katalog.
W tym katalogu tworzysz kontakty swoich klientów.
Tworzysz nową wiadomość
Klikasz na “kopia ukryta”* i rozwija Ci się menu.
Rozwijasz podmenu swojego katalogu z klientami i wybierasz “dodaj wszystkie kontakty z folderu”
Wysyłasz
* kopia ukryta, żeby klienci nie widzieli do kogo jeszcze wysłałeś tego maila.
W sumie takie rozwiązanie jest lepsze od tworzenia grupy mailingowej, bo w takiej grupie ludzie widzą, kto do grupy należy i dodatkowo muszą zatwierdzić chęć należenia do grupy mailingowej.
Na użytek własnej firmy zakupiłem system Intea (www.intea.pl) dzięki któremu mogę między innymi obsługiwać akcje marketingowe. Mogę dokonywać wysyłki mailingowej do konkretnej grupy odbiorców, mogę tworzyć dowolne listy mailingowe odpowiednio pogrupowane. Bardzo mi to pomogło, chociażby w wysyłce konkretnych newsletterów itp. Polecam, zwłaszcza że rozwiązanie jest przystępne cenowo.