Cos sie dzieje z poczta

Witam

mam problem z pocztą, używam standardowego programu pocztowego w windows’ie vista.

maile które wysyłam z załącznikami dochodzą w takiej formie:

est?



begin 666 WBW-Babe-959465N.rar

M4F%R(1H'`,^0

M,Q0`( ```%="5RU"86)E+3DU.30V-4XN:G!G`/"0RVP6`5%4R)F9E!':-A"R

MQ! 6"P_ $9!02Q!+:0!D"0M2P LZ&P6$21 2`H""+ $%8P_ 8",`D@0L*BP0

M$; V( BBA"PB(G2@@HB"@@BC8ZYCWWOSSOOKI0CY[SF.?7G/O";-S
MJLU59K-;G^5K6JLYS55JM8_LUG&L5\:^6OM_6#_7H 4!HL8+`1D8#_>B_@/Z

M_ #8Y#Q3@1>1[6M<""82D1O^`M1;(Q,:T&XD43A_[8P]Z_JU 44P$<1^N"1EP!'448%_N_KO +*+4R2C?]4#_WY

M&1P20DI26F:H'JT64L%#\L_*P2.D`DE)2$A%BR"+' 2%%)UJVR."5KAS^EKA

M4(RR,U3)BZXU_;4A]Y\%YF@(F2_/-?L`JFJ;%?V08.P"&?;-#2U-;EN-1YS=

M!@T@1>WQ]W.Z)0,%OX/@0A,I%<9&\6.D^3*2O*Y?,+S
M@V<.U-4>J^GU#]AU;&RL^MW.[WD%M;W'?N4-[?7^!Y,'RX7IQ<;U8^1Z_9D^

MW-SOCGZ'RT?G]-+]Z9U#@2-_^>O^NU'_W-17462$O_K/[49^\HH_D.HLE:UP

M');^5URY_Z3 CCJ,_Z:I=9A_P4O_5YJ*KPCT['-_>FO^[__/2)+_7W_K?_W3

M.$ F@O]$=1TYP&\#U5XH)!FZ^NP)?/E9WB'5O*T4[;4O/*_B=N10%0$'"4E%

to jest tylko fragment, mail z takimi znaczkami waży mniej więcej tyle ile ważył załącznik

oczywiście po załączniku śladu niema… mail w ogóle nie zawiera załącznika mimo iż przy wysyłaniu miał, rozszerzenie załącznika nie ma znaczenia zawsze jest to samo próbowałem przy jpg, pdf, doc, rar, zip

dzieje się tak jak wysyłam z każdego konta mojego: interia, gmail i moje firmowe stąd podejrzewam że przyczyna tkwi w komputerze, a nie w koncie pocztowym. Z innego komputera jest OK

największy problem jest jak wysyłam do klientów którymi się opiekuje, bo robią się potem tylko problemy.

NIE WIEM kompletnie co może być przyczyną dlatego wklejam log z Hijackthis…

http://wklejto.pl/10927

fix w hijackthis

Podaj log z Combofix

proszę bardzo:

http://wklejto.pl/10936

ręcznie usuń: C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins\NPMyGlSh.dll, a następnie:

  1. Usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.

  2. Przeczyść komputer Ccleanerem

  3. Wykonaj optymalizację autostartu

  4. Wyłącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach

  5. Przeskanuj system za pomocą Dr.WEB CureIt!

  6. Włącz przywracanie systemu.

Spróbuj na czas wysyłania wyłączyć AVG.

Zainstaluj thunderbird i zobacz, czy tam również występuje problem.