Coś się stało z moim USB & Dysk mi zniknął!

Cześć.

Jestem zupełnie zielony więc proszę o wytłumaczenie o co chodzi i najlepiej by było gdyby ktoś mi zaproponował jak to można naprawić.

Płyta główna:

przechwytywaniepa.png

-USB-

A więc tak:

Jakiś czas temu moje USB chodziło normalnie (oprócz 1 portu ale on jest popsuty więc pomińmy to.).

Nagle ni z tego ni z owego wszystkie zaczęły chodzić wolniej niż 1 mega na sekundę.

Nie wiem co się dzieje.

Wcześniej grzebałem w biosie żeby zmienić botowanie i mogłem coś przypadkiem przestawić.(nie wiem czy to ma jakiś związek)

Myślałem ze to wina systemu i poszedł format dysku a następnie instalacja od nowa (system windows 7 Ultimate).

-DYSK-

Jestem właścicielem dysku zewnętrznego (HITACHI 1Tera Dodatkowe zasilanie z gniazdka http://www.opineo.pl/opinie-1452705-hitachi-xl1000.html)

Po formacie dysku w kompie(320Giga 7200Obrotów) i ponownym zainstalowaniu systemu (Windows 7 Ultimate) zainstalowały się sterowniki i nie wykrywa mi go. :frowning:

Przed formatem wolno chodził na spowolnionym USB ale ten film z niego można było zgrać.

Dysk słychać jak się kręci i lampka że jest włączony też świeci.

Proszę o pomoc.

ps: Nie wiem czy w dobrym dziale napisałem więc jeżeli w złym to przepraszam ale proszę o wiadomość gdzie mam go przenieść.

Podaj model płyty głównej.

Chyba podał model płyty w screenie CPU-z,jest to Gigabyte ga-ma69g-s3h .

A co do problemu to wejdź w bios i wybierz load opimized default->zatwiedź F10 i zobacz czy po restarcie się cos zmieni bo naprawde mogłeś cos przestawić niechcący

Tą opcję mam właśnie tak ustawioną.

Ps: Wyczytałem jak mi sie komp włączał że USB wykrywa albo ustawia(Na ekranie z procesorem, ramem) wszystkie na 1.1 a podejrzewam ze cztery z tyłu mam 2.0

A tak nie powinno chyba być [-X