Critical Error przy phpBB

phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

Za każdym razem wywala mi ten błąd… Dane wpisuję takie, jakie dostałem od admina… Komunikat o ty, iż mam dostęp do bazy przyszedł mailem. A jednak… :frowning: Jest to najnowsze phpBB

Na poczatek sprawdz config.php czy sa dane poprawne.

$dbhost = 'localhost';

$dbname = 'phpbb';

$dbuser = ''; >>> Nazwa bazy

$dbpasswd = ';>>> Hasło

Sprawdz tez czy baza istnieje. Czy wgrała się poprwanie.

a na jakim serwerze ??

Mam wykupiony serwer u swojego lokalnego dostawcy internetu.

Chodzi o to, czy zawartość na serwerze jest taka sama jak w folderze na dysku?

Nie. Chodzi o baze danych. Wchodzisz do niej przez PhpMyAdmina. :smiley:

A można to skądś ściągnąć? Czytałem Twoje FAQ i pisałeś o tym tylko przy okazji hacków, gdzie generuje się kod… Wybacz moje pytania, ale jestem zielony :frowning:

Powinieneś mieć dostęp do niej z poziomu swojego serwera. Tam jest zapewne PhpMyAdmin.

Poczytaj sobie:

http://home.pl/support/manual/features/phpmyadmin

Czyli za pomocą tego wejść tam i… i co dokładnie? Przewidujesz, co może robić taki błąd?

Sprawdz czy są tabele phpbb w liczbie 31. Chodzi o to byś sprawdził czy baza się utworzyła.

Zreszta jak ty zainstalowałeś to forum nie mając pojęcia o bazie. Przecież w instalacji trzeba podać nazwę.

Nizej masz tabele jakie muszą być.

phpbb_auth_access

  phpbb_banlist

  phpbb_categories

  phpbb_config

  phpbb_confirm

  phpbb_disallow

  phpbb_forum_prune

  phpbb_forums

  phpbb_groups

  phpbb_posts

  phpbb_posts_text

  phpbb_privmsgs

  phpbb_privmsgs_text

  phpbb_ranks

  phpbb_search_results

  phpbb_search_wordlist

  phpbb_search_wordmatch

  phpbb_sessions

  phpbb_shoutbox

  phpbb_shoutbox_config

  phpbb_smilies

  phpbb_themes

  phpbb_themes_name

  phpbb_topics

  phpbb_topics_watch

  phpbb_user_group

  phpbb_users

  phpbb_vote_desc

  phpbb_vote_results

  phpbb_vote_voters

  phpbb_words