Crysis Warhead - opinie


(Xqwzts1) #1

Witam, co myślicie o tej grze? Ja ją właśnie zainstalowałem, odpaliłem i Oo, grafika jak w crysisie 1 a chodzi 2x gorzej... i gdzie jest ta optymalizacja? miały być mniejsze wymagania, a gra chodzi dużo, dużo gorzej. na sprzęcie poniżej w rozdziałce 1024x768 mam 20 fps, toz to juz w crysisie 1 miałem 35, czekam na jakiegoś patcha bo optymalizacja jest beznadziejna

a tak wygląda grafika na dx9 max ustawienia (nie ma już zablokowanego odpowiednika very high pod xp - czyli enthusiast): screen


(Montreux Drummer) #2

Ja Jutro Ci napiszę jak u mnie chodzi, komp taki jak w podpisie mam, crysis 1 na high grałem bez aa i cienie miałem na średnim i płynnie chodziło [windows xp]. Zobaczymy jak na viscie będzie.


(Xqwzts1) #3

Przy tych 20 fpsach gra chodzi płynnie, ogólnie gra jest dobra, ale krótka:) już jestem w ostatniej misji, na poziomie trudności delta gram i smutno mi bo kolega psychola nie żyje :frowning: xd


(Montreux Drummer) #4

ee nie spoileruj tutaj co sie w grze stanie :stuck_out_tongue:


(Wujek 15) #5

Gra fajna, choć na pierwszy rzut oka dużo łatwiejsza od pierwszej części. I taka jest prawda.

Broni wszędzie pełno. Tryby są bardzo łatwe , szczególnie najłatwiejszy.

Najłatwiejszy tryb w Crysisie był dużo cięższy niż w Warhead'zie

Silnik graficzny oczywiście ten sam ale to nic dziwnego bo nic nowego nie zapowiadali.

Ździwiłem się jak odpaliłem tą grę na Viście 64 bit...

Zwiechy i zwisy nawet na najuboższych detalach.

Po wgraniu 32 bitowego Xpeka gra śmiga jak szalona. Na NAJWYŻSZYCH detalach.

Sprzęt jak w podpisie .

Ale nie ma wg. mnie takiego pociągnięcia jak jedynka.

Ta gra jest bo jest dla mnie jak Soldier Of Fortune 3 część...

Dziwna troche gra..


(Xqwzts1) #6

ten koleś to nic nie znacząca dla fabuły postać, także luz :stuck_out_tongue: ja przeszedłem już wczoraj te grę na poziomie delta... zajęło mi to 8 godzin, ani razu nie miałem jakiegoś problemu, nie utknąłem... gra na pewno dużo prostsza niż crysis 1. w crysisie 1 pamiętam momenty w których komputerami rzucałem do pingpongów bo amunicji nie miałem, tutaj zawsze full ammo. liczyłem na to, ze grając psycholem spotkamy nomada (np. w crysisie 1 była taka misja gdzie psycho osłaniał nas z jakiegoś dźwigu w tym porcie/dokach), a tutaj fabula jakaś taka... ciężko sie połapać o co chodzi w ogóle... no i gra ma taki sam schemat jak crysis1: 2 misje z pingpongami, snieg, alieny, potem jakies jaskinie, troche pingpongow troche alienow, ostatnia misja, znowuż super eksperymentalna bron... podsumowałbym tak: grafika jeszcze lepsza, fabula jeszcze gorsza, ogólnie ciekawa, ale krotka i prosta gra (większość fpsów jest prostych)


(Wujek 15) #7

Grafika ta sama bo ten silnik.

Gra jak mówisz - w sumie nic ciekawego.

Można pograć ale spodziewałem się większego wydarzenia.


(Xqwzts1) #8

ale ulepszony silnik, mogę pare screenów zamieścić, gra ogólnie jest fajna, przy takiej grafice, muzyce to czuję się jakbym brał udział w filmie :slight_smile: szkoda tylko, że kiedy już nauczyłem się jak w to grać, to gra się skończyła 8)

screen

screen

screen

nie patrzcie na fpsy, bo gra chodziła mi płynnie


(Wujek 15) #9

Ja bym powiedział że prawie to samo.

Brałeś coś grając w tą grę ? :stuck_out_tongue:

Jakbyś był w filmie ?

Gra krótka i dużymi momentami dźwięk w ogóle nie pasujący do aktualnej gry.


(Xqwzts1) #10

muzyka na + wg mnie, ja czekam na kolejny dodatek, moze tym razem prophet ? :smiley:

tylko imo, powinni zrobić gre trudniejsza, i wiecej takich siekan jak w ostatniej misji, mnostwo tych alienow do okola, jakies bomby wybuchajace, jeszcze pingpongi :smiley:


(Montreux Drummer) #11

Dokładnie u mni też sie tnie, jestem zmuszony grać na średnich detalach, + minimalne cienie i cieniowanie bez aa na 1024x768. W Crysis 1 na xp na high grałem i płynnie było a tuaj nawet na takich detalach się przytnie


(Xqwzts1) #12

na 8600gt to rozumiem, ale nie wierze, ze na hd4850 ta gra potrafi przyciac, przeszeldem na 1024x768, enthusiast (very high) dx9, aax4, i ani razu nie zamuliło/nie przycięło, na 1280x1024 też mógłbym grać ale miałbym już około 15 fps a wtedy to już trochę muli. i to wszystko na 9600gt 1gb za śmieszne pieniądze


(Wujek 15) #13

Na HD 4850 4 GB Ramu A-DATA CL 4 aż dziwne nie ? ; )

No ale to było na Viście 64 bit.

Na XPeku 32 bitowym napisałem że śmiga jak szalona.

Chociaż nie ma mniejszych wymogów i lepszej optymalizacji jak Crysis i jak to wielce zapowiadali.


(Xqwzts1) #14

a mógłbyś zapodać skrina porównawczego dx9 i dx10? z tego samego miejsca najlepiej.


(Wujek 15) #15

W sumie nie powinno być różnicy bo tu jest tryb najwyższy i na DX 10 jest tak samo.

A w Crysysie w DX 9 nie było trybu najwyższego, dopiero można było to osiągnąć po wklejeniu zmodyfikowanych plików

DX 10 to chwyt marketingowy.

Ale ok zrobie.


(Mikew 86) #16

Piszecie, że prostsza od podstawy, a graliście w nią 8 godzin (ja podstawę przeszedłem w 7, wykonując po drodze prawie wszystkie misje poboczne i kosząc koreańców do czysta na delcie). Poziom trudności się o wiele nie zmienił, fakt że broni i amunicji jest trochę za dużo, ale w to miejsce mamy do czynienia z większymi zastępami żółtych w nano i kosmitami z osłonami. Warheada przeszedłem w 4 godziny na delcie, również wykonując prawie wszystkie m. poboczne i kosząc żółtych do czysta (okolicę zwiedzałem na bieżąco, bez bezsensownego chodzenia, raz nawet poszedłem rozejrzeć się szybko po ośrodku Lagoon :wink:). 4 godziny to chyba czas rzeczywisty fabuły zważywszy na to co jest napisane pod koniec. :wink:


(Mateusz Golebiowski) #17

Ja crisisa wogóle nie trawię jak i podstawkę tak i dodatek a ogólnie to ja grałem w tą grę w rozdziałce 1440*900 detale na medium i chodziło to 23-40 fps czyli nie tak źle


(Wujek 15) #18

Właśnie trzeba podkreślić to , że niektórzy przechodząc grę lecą prosto przed siebie.

Ja grając w każdą grę wejde w każdy kąt i zabije wszystko co potrzeba.

Nic nie omijam

Wtedy czas gry się wydłuża

DX10 - wszystkie opcje full

37595_CrysisWarhead-Comparison-Enthusiast_normal.jpg

DX9 - wszystkie opcje full

37596_CrysisWarhead-Comparison-Gamer_normal.jpg


Tryb Enthusiast DX10 4x FSAA, 16x AF

001_Crysis_Enthusiast_Modus_DX10_4xFSAA_16_AF.jpg

Tryb Enthusiast DX9, 4x FSAA, 16x AF

002_Crysis_Enthusiast_Modus_4xFSAA_16_AF.jpg

Tryb Mainstream DX9, no AA/AF

003_Crysis_Mainstream_Modus_kein_FSAA_AF.jpg

Tryb Minimum DX9, no AA/AF

004_Crysis_Minimum_Modus_kein_FSAA_AF.jpg

Tryb Enthusiast DX10 4x FSAA, 16x AF

005_Crysis_Enthusiast_Modus_DX10_4xFSAA_16_AF.jpg

Tryb Enthusiast DX9, 4x FSAA, 16x AF

006_Crysis_Enthusiast_Modus_4xFSAA_16_AF.jpg

Tryb Mainstream DX9, no AA/AF

007_Crysis_Mainstream_Modus_kein_FSAA_AF.jpg

Tryb Minimum DX9, no AA/AF

008_Crysis_Minimum_Modus_kein_FSAA_AF.jpg

Crysis 1

enviroment_new_resize.jpg

Crysis Warhead

enviroment_old_resize.jpg

Crysis 1

face_comprasion_new_resize.jpg

Crysis Warhead

face_comprasion_old_resize.jpg


(Mikew 86) #19

W każdy kąt ? a gdzie ty w kątach żołnierzy widziałeś ? kraby na plaży rozwalałeś ? bez przesady, ja też wszędzie chodziłem, ale u mnie wyglądało to tak... szturm z maskowaniem, grupka koreańców ok. 5 zerkam na radar, rzucam 2 granaty w odległości ok. 3 metrów od siebie, dobijam ewentualnie tego, który przeżył, excellent speed i jazda dalej, szybko i na temat. W Warheadzie jest tyle amunicji, że można sobie pozwolić na rzucanie granatami w każdej zadymie. W moim przypadku pewnie ok. 20% zabitych było przez granaty. W savach pokazuje mi na sam koniec w statystykach prawie 600 zabitych.


(Wujek 15) #20

Nie no nie rozumiesz mnie.

Nie napisałem ze w każdym koncie jest ktoś do zabicia.

Lecz w każdej grze jak gram pierwszy raz to idę powoli i sprawdzam wszystkie pudła , skrzynie czy nie ma żadnej rzeczy ukrytej.

Ew. jak gram w grę drugi raz to przeważnie MAXIMUM SPEED. Bo wiem ze nigdzie nic nie ma.

Nie gra się w gry żeby o ja.. ale Wy jesteście słabi , ja przeszedłem pierwszy " tylko gra sięby zobaczyć tam wszystko i mieć maximum gry.