CV w Open Office a zgodność z Word

Witam, napisałem swoje CV w programie Open Office i zapisałem jako doc. po zapisaniu wyświetlił mi się komunikat, że treść może być zmieniona jeśli przyszły pracodawca odczyta to w Wordzie. Czy faktycznie tak może się stać :?: Nie chce aby to wyszło nie profesjonalnie…

Dlatego takie rzeczy się zapisuje w pdf. Niestety jest bardzo duże prawdopodobieństwo “artefaktów”, błędów szczególnie w wyglądzie.

Ok, ale nie każdy pracodawca korzysta w biurze z Adobe Readera, a Word to podstawowy program biurowy.

Zawsze możesz to wrzucić na jakiś hosting a linka posłać mi na gg/pw. Jeśli szkoda ci czasu na ściągnięcie triala office 2010. Ew możesz wypróbować chmurę

Możesz zapisać plik w rtf i powinien dokładnie tak samo wyglądać w Wordzie.

Format rft jest wystandaryzowany i obsługiwany praktycznie przez wszystkie procesory tekstu.

Jakiś czytnik do .pdf też jest elementarnym programem biurowym (nie koniecznie Adobe). Nie chce mi się wierzyć, by pracodawca posiadając Microsoft Office nie miał jakiegoś czytnika .pdf. Dlatego bez wahania wysłałbym plik w takim właśnie formacie - co zresztą z powodzeniem czynię. Zresztą - w wielu firmach używanie formatu .pdf należy do dobrego tonu - oszczędza właśnie odbiorcy kłopotów z formatowaniem przy wydruku…

Więc nie bierz nawet pod uwagę formatu innego niż PDF.

Jeśli ktoś zajmuje się rekrutacją - na pewno ma zainstalowany program otwierający pliki tego typu. Jeśli nie - nie warto zaczynać współpracy z taką firmą.

Kurcze, chciałem dokładnie tak ująć to w swoim poście, ale uznałem, że może będzie zbyt ostro. Teraz w sumie po namyśle zdecydowanie przychylam się do tej opinii kolegi powyżej.

Wyślij mu CV w 2-ch plikach. Jak mu nie otworzy jednego, to z pewnościa otworzy mu drugi.

Spróbuję powysyłać w formacie pdf. może akurat się uda.