Czarny ekran i kursor. Długie uruchomienie

Witam.

Uruchomiłem ostatnio przez przypadek IE9. Od tego czasu mam problemy z komputerem. Mianowicie komputer uruchamia się normalnie do czasu ekranu logowania. Po zalogowaniu uruchamia się zintegrowana grafika intela i następnie pojawia się czarny ekran z kursorem.

Ekran ten utrzymuje się z 5-10minut lub do czasu, aż zamknę i uruchomię explorer.exe z menadżera zadań.

Próbowałem wszystkich znanych mi metod. Przeczyściłem rejestr, sprawdziłem dysk pod kątem bad sektorów, uruchomiłem skanowanie plików Win7, chkdsk. Hirens disk też nie pomógł przy rozwiązaniu problemu.

 

Logi:

 

Farbar:

http://www.wklej.org/id/1419757/

http://www.wklej.org/id/1419758/

 

OTL:

http://www.wklej.org/id/1419771/

http://www.wklej.org/id/1419770/

Użyj Avira Registry Cleaner:

http://www.avira.com/en/download/product/avira-registrycleaner

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTION
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - iexplore.exe
SearchScopes: HKLM-x32 - DefaultScope {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = http://websearch.fastosearch.info/?l=1&q={searchTerms}&pid=1539&r=2014/06/11&hid=6472449426603370071&lg=EN&cc=PL&unqvl=55
SearchScopes: HKLM-x32 - {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = http://websearch.fastosearch.info/?l=1&q={searchTerms}&pid=1539&r=2014/06/11&hid=6472449426603370071&lg=EN&cc=PL&unqvl=55
BHO: Surf Safely BHO - {6C85A1C9-0F93-4B46-BE67-D409D64C7E67} - C:\Program Files (x86)\Surf Safely\FrameworkBHO64.dll ()
FF SearchEngineOrder.1: WebSearch
FF SearchEngineOrder.user_pref("browser.search.order.1,S", "WebSearch");: user_pref("browser.search.order.1,S", "WebSearch");
FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [eplgTb@eset.com] - E:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Mozilla Thunderbird
S2 .EsetTrialReset; C:\Windows\system32\regedt32.exe [10240 2009-07-14] (Microsoft Corporation)
S2 .EsetTrialReset; C:\Windows\SysWOW64\regedt32.exe [9216 2009-07-14] (Microsoft Corporation)
S4 globalUpdate; C:\Program Files (x86)\globalUpdate\Update\GoogleUpdate.exe /svc [X]
S3 globalUpdatem; C:\Program Files (x86)\globalUpdate\Update\GoogleUpdate.exe /medsvc [X]
S4 PLAY ONLINE. RunOuc; C:\Program Files (x86)\PLAY ONLINE\UpdateDog\ouc.exe [X]
R2 avgntflt; C:\Windows\System32\DRIVERS\avgntflt.sys [112080 2014-05-09] (Avira Operations GmbH & Co. KG)
R1 avipbb; C:\Windows\System32\DRIVERS\avipbb.sys [130584 2014-05-09] (Avira Operations GmbH & Co. KG)
R1 avkmgr; C:\Windows\System32\DRIVERS\avkmgr.sys [28600 2014-05-09] (Avira Operations GmbH & Co. KG)
C:\Windows\System32\DRIVERS\avgntflt.sys
C:\Windows\System32\DRIVERS\avipbb.sys 
C:\Windows\System32\DRIVERS\avkmgr.sys
S3 cpuz135; \??\C:\Windows\TEMP\cpuz135\cpuz135_x64.sys [X]
R3 cpuz136; \??\d:\SYSTEM~2\TMP\cpuz136\cpuz136_x64.sys [X]
S3 cpuz137; \??\C:\Windows\TEMP\cpuz137\cpuz137_x64.sys [X]
S3 dgderdrv; System32\drivers\dgderdrv.sys [X]
S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
S0 glye; System32\drivers\grxnpd.sys [X]
S3 GPUZ; \??\C:\Windows\TEMP\GPUZ.sys [X]
S4 nvvad_WaveExtensible; system32\drivers\nvvad64v.sys [X]
S3 RtkA2dp; system32\drivers\RtkA2dp.sys [X]
S3 RtkAvrcpCtrlr; system32\DRIVERS\RtkAvrcpCtrlr.sys [X]

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.

Wykonane.

Log:

http://wklej.org/id/1419842/

http://wklej.org/id/1419843/

Skasuj folder C:\FRST

Usunąłem. Problem nadal występuje.