Czasopismo komputerowe (BEZ GIER)

(wymiatacz01) #1

Witam

Jest już wiele tematów tego typu, ale mam trochę inne preferencje niż inni.

Poszukuję czasopisma komputerowego dla mnie. Chciałbym, żeby nie było w nim nic o grach komputerowych.

Powinno być dosyć o gólne. O przeglądarkach, sprzęcie, systemach itd (ale bez gier). Może być z płytką.

Byłoby najlepiej gdyby był tylko o komputerach tzn żeby nie było tematów o telewizji itd.

Jestem napewno już nie początkujący, może taki średnio zaawansowany. Więc żeby nie było tam jakichś tematów jak

zrobić tabelę w wordzie lub jak wypalić płytę. Najlepiej gdyby to był miesięcznik i niezbyt drogi 18 - 20 zł maksimum.

Co mi polecacie ? Zastanawiam się nad PC world, PC format i KŚ

Ale możecie podać inne propozycje.

(Msprungk) #2

Wybór jest obecnie skromny. PC World z tych wszystkich jest w sumie najbardziej profesjonalny

(Jacob) #3

Ale są jeszcze inne - NEXT - obecnie nowa formuła - mniej profesjonalny, bez żadnej płytki - ale za 4,90 zł.

PC Format - nieco droższy, ale za to więcej stron, z płytką - teraz nawet DVD.

Powinieneś najpierw kupić kilka, poczytać i wybrać tą która tobie najbardziej przypadnie do gustu. My Ci nie powiemy co masz czytać

(Wiktor 1996 96) #4

Także polecam NEXT już od ponad roku tylko go czytam jeszcze może KŚ :smiley:

(wymiatacz01) #5

Dodałem ankietę.

Wiem, że nie powiecie mi co czytać, ale doradźcie . Nie powinno być w nim nic o grach .

Ponadto żeby nie było jakichś tematów o tym jak wstawić tabelkę do worda lub wyczyścić płytę, bo to jest banalne :slight_smile:

Aha zapomniałem dodać że byłoby najlepiej gdyby był tylko o komputerach tzn żeby nie było tematów o telewizji itd.

(Johny) #6

Jeszcze jest PC World Komputer,co do "tabelek Worda" to niestety poziom pism spadł - rozpowszechnienie komputerów powoduje napływ początkujących użytkowników,(wydawnictwa starają się ich pozyskać - zawsze to kilka sprzedanych egzemplarzy pisma więcej) dla nich dają takie artykuły

(Irydium) #7