Czeste zwisy podczas graniaRadeon9200;Dlugie logowanie WinXP

Witam,

Tytul tematu uscislilem jak sie tylko da, na wiecej nie pozwoilo mi ograniczenie. Na samym wstepie napomkne tez, ze jestem kompletnym laikiem, jesli o te sprawy chodzi, wiec prosze o trafna diagnoze i wyjasnienie krok po kroku, co mam robic. :slight_smile:

W czym rzecz?