Czy dam radę zainstalować na tym sprzęcie Windows 7 64 bit?

Nie znam się na tym za bardzo więc pytam, czy dam radę odpalić na tym sprzęcie Windows 7 64 bit? Czy nic nie zepsuje i czy jest to opłacalne.

 

Nvidia geforce 9600GT 

https://scr.hu/ZOjA6a

 

Oczywiście, że odpalisz. Jedyne co musisz to zrobić czystą instalację Windowsa 7 w wersji 64-bitowej.

A opłacalne to jest na moim sprzęcie? Nie będzie ścin?? 

 

A co ma ścinać?

Mnie do acera dali w7 x64 na 2GB RAM 6 lat temu. W porównaniu do Twojej konfiguracji sprzętowej, to mam wielokrotnie słabszy sprzęt, a HD śmiga, słabsze gry też.

System z pierwszej instalacji i nic nie zwalnia.

Ze ścinkami, to inna sprawa, czyli z wydolnością grafiki, z wymaganiami aplikacji itp, ale na system? Bój się lustra! Wstyd. Windows 7 x64 będzie latał, jak żyd po pustym sklepie, a masz procesor pod 64 bit. Nie męcz go na 32 bit. System spokojnie obsłuży Ci aplikacje x86, ale też te na x64, - więc korzyść jest.

a z grami duża różnica będzie? Lubię sobie czasami zagrać w jakąś ciekawą gierkę. Ile fps mi spadnie? Jak myślisz? Ja się nie znam na tym wszystkim :smiley:

Wszystko zależy od ustawień, a fps Ci spadnie, gdy będzie coś działało niepoprawnie.

Co się zawczasu boisz o ciekawe gierki? Na zestawie z procesorem X64, to Windows 7 32 bitowy - na pewno nie będzie lepiej śmigał, niż Windows x64.

Napiszę Ci inaczej - nowych sterów do grafiki na systemy 32 bitowe, to już dawno nie ma, tylko stare daty wersji i tylko licz na to, że pójdą starocie (gry).

Teraz to cię nie zrozumiałem. Gdy będę miał Windows 7 64 bity na moim PC to będzie lepiej chodziło niż 32 bity, bo mam procesor x64? :smiley: Gdybym uruchomił Mafie 2 na moim pececie miałbym 50 fps (grałem więc wiem), gdy odpalę na 64 bitowym systemie fps’y spadna czy się podwyższą? 

Napiszę szczerze - nie chce zmyślać, czy się podwyższą. Ale powinny. Wymagania minimalne, to:
 

Jak widać, to gra pójdzie na XP, ale preferowane lepsze procesory x64.