Czy dołożyć więcej Ramu?


(dao) #1

Mam zestaw jak niżej, chciałbym się dowiedzieć czy zwiększy się zauważalnie szybkość kompa po wrzuceniu dodatkowo 512 MB pamięci a może od razu dorzucić więcej,

przy otwieraniu katalogów ze zdjęciami czy photoshopa muszę czekać dłuższą chwilę

czasami jak zaczyna mielić to znikają mi wszystkie ikony z pulpitu i nie odpowiada dłuższą chwilę

co polecacie

AMD Athlon 64 3000+ BOX (Socket 939) Winchester

Gigabyte GA-K8NF-9 nVidia nForce4 4x

GeIL 512MB PC-400 CL2.5

GeForce 6600 Gigabyte GV-NX66128DP 256MB (128-bit) TV/DVI BOX (PCI-E)


(David 93) #2

Sądze ze skoro wystepuje taki problem to mozesz dokupic 512 ram :wink:


(Zagorskid) #3

Ramu nigdy za wiele :stuck_out_tongue:


(McDracullo) #4

Dokłądnie. Kup taką sama kość jak ta 512 tóra posiadasz. Kości bea ci chodzić wtedy w dualu.


(Przemoxmx) #5

jeśli tylko płyta na to pozwala

Złączono Posta : 23.01.2006 (Pon) 14:46

oczywiscie płytka twoja na to pozwala

PS: fajny ram :slight_smile:


(Elcupra) #6

ale zwróćcie uwage jakiego ma kompa i co sie dzieje !!

myśle, że ramu masz w sam raz tylko masz kompa zasyfionego

przy takim procku i 512Mb cos tu jest nie tak !!


(dao) #7

wrzucałem już loga - wszystko niby jest ok z logiem, defragmentacja też robiona, kaspersky nic nie wykrywa, sprawdzam też ad-awarem i spy-botem

wiem że najprostszym rozwiązaniem jest większy ram ale przecież nie tędy droga, trzeba z obecnego sprzętu wydusić co się da.


(Wygiety) #8

zgodze sie ze ramu nigdy nie zawiele, ale majac 1 gb proponuje swapa wrzucic juz do ramu :slight_smile:

moja uwaga, to ze waskim gardlem przy duzych plikach jest praca dysku - a dokladnie jego predkosc odczytu, jezeli bawisz sie grafika, i obrobka, polecalbym jakis kontroler i zrobic macierz :slight_smile: ze wspoldzieleniem zasobow


(Asterisk) #9

Może zbyt dużo aplikacji pootwierałeś


(:: MARIO ::) #10

pewno dysk stary i domiela :smiley: chodz i ja czasem widze domielanie na moim s-ata :stuck_out_tongue:


(McDracullo) #11

Może to wina progrmaow i aplikacji które są uruchamiane w tle??

Jeśli jest ich za dużo w autostarcie to komp mieli i mieli.... dopiero po pewnym czasie możne "normalnie" pracować a z ikonami mogą wtedy dziać sie takie jaja.

512 mega na winde XP to niezbyt dużo... do tego prcka dokupić jeszcze 512 i powinno już być spoko.

Sprawdz te programy z autostartu.