Czy format usuwa wszystko? cały syf?

witam

czy wirusy mogą siedzieć w pamięciach lub gdzieś indziej i po formacie partycji i reinstalacji Windy odezwą się ponownie ( nie znam się na tym - czy jest taka możliwość? ) odpiszcie!.

Mam problem bo coś mi rozsiewa wirusy i nie mogę sobie poradzić w żaden sposób. Norton przy każdym uruchomieniu systemu pokazuje różne wirusy a program Malwarebytes’ Anti-Malware nic nie wykazuje lub nawet jak pokaże i usunie to po restarcie znowu są a nawet jest ich coraz więcej. Chcę zrobić format i reinstalację Windy ale boję się że mogą siedzieć gdzieś w pamięciach i odezwą sie ponownie. czy to możliwe? jak w takim wypadku sobie poradzić? Poruszałem to w innym wątku bo to rozsiewanie rozpoczął chyba wirus Hacktool (był pierwszy i nie dał się usunąć) teraz za każdym załączeniem mam ich kilka. To jak jakaś epidemia. CZY FORMAT POMOŻE? :frowning:

Podaj log z HijackThis. Instrukcja :arrow: viewtopic.php?f=16&t=36654

Podaj log z Combofix. Instrukcja :arrow: viewtopic.php?f=16&t=36654

Logi dajesz na wklej.org lub wklej.eu a w poście Podajesz tylko link.

Pomoże, chyba ze siedzą sobie tez na innych dyskach czy partycjach a ty po formacie w ten lub inny sposób je uruchomisz. Najlepiej przed sformatowaniem ściągnij jakiegoś antywirusa (ja polecam Kasperskiego) i może tez i firewalla. Na czas instalacji odepnij kompa od netu, jak już Win się zainstaluje od razu zainstaluj antywira i przeskanuj wszystko. Jeśli okaże się ze jeszcze jakieś śmieci zostały to się ich pozbądź. Podepnij neta i uaktualnij windowsa i antywirusa, możesz przeskanować jeszcze raz kompa dla pewności. No i na przyszłość miej więcej rozumu bo jak tego braqje to nie pomogą najlepsze antywirusy :stuck_out_tongue:

witam

dzięki za odpowiedź a co do rozumu to mam kompa 5 lat i nigdy !!