Czy komuś udało sie dodzwonić do NETII?

Czy komuś udało sie dodzwonić do NETII ?

Przeszedłem z usługą internetową do Netii [podpisana umowa].W sobotę TPSA odłączyła mi już Neostradę a do Netii nie można siędodzwonić …

Czy macie info co i jak oprócz tego co podają lakonicznie na swojej stronie…

A może mieli weekend

Dzwoń teraz powinni odebrać.

Netia też ma czas na realizacje usługi i przysłanie modemu od momentu podpisania umowy.

Pracuję w centrum zgłoszeniowym jako operator. Akurat nie w Netii, ale wiem jak to wygląda. Echm… powiem tyle - cierpliwość jest cnotą :stuck_out_tongue:

w elblagu osoby też zrezygnowały z tpsa na rzecz netii i do tej pory nie maja netu,znam już paru którzy si.e przeprosili z tpsa i powrócili do neo

ich błąd - netia nie jest niczemu winna to tepsa specjalnie opóźnia przejście aby klienci sie tzw. “przepraszali z tp i powracali do neo”

netia uprzedzała klientów że to mogą być nawet 7dniowe przerwy! klienci sie zgadzali a teraz się denerwują bo nie ma neta! !!

to nie do netii dzwońcie bo się nie dowiecie dokładnie kiedy was podłączą!

wypadałoby dzwonic do TEPSY! ale nie polecam 9393, natomiast

0 800 300 500 lub 0800 102 102, takie przejście niestety trwa i każde opóźnienie powyżej 24h od momentu wyłączenia neta należy zgłaszać do tp!

najgorzej mają ci co podpisywali umowy w ostatnich dniach przed 14tym lutym, może lepiej uzbroić się w cierpliwość a nie szturmować infolinie netii tylko tepsy? no sami sie zastanówcie! !!

poza tym netia w ramach rekompensaty za opóźnienia wywołane przez tepse daje rabat 90% na jeden abonament

http://www.netia.pl/aktualnosci,dla_domu,217.html

pozdrawiam

Złączono Posta : 19.02.2007 (Pon) 11:36

Również do poczytania dość istotne:

Zespół ds. opóźnień TP i Netii

Telekomunikacja Polska i Netia powołały zespół roboczy mający rozwiązać problemy grupy klientów TP, którzy rozwiązując z TP umowę na dostęp do Internetu nie zawarli umowy z Netią lub umowa nie została jeszcze zgłoszona do TP.

Rezygnacja z usługi neostrada tp bez płacenia kary możliwa była w związku ze zmianą regulaminu jej świadczenia. Klienci TP mogli złożyć wypowiedzenie do 14 lutego i podpisać umowę z innym operatorem.

Netia informowała, że wpłynęło do niej ponad 46 tys. wniosków od osób zainteresowanych ofertą dostępu do Internetu. Do tej pory zostało podpisane ponad 20 tys. umów, które zostały lub są właśnie przesyłane do TP.

Telekomunikacja Polska deklaruje, że w przypadku pierwszych 7 tys. osób przejście do nowego operatora - Netii - powinno odbyć się w ustalonym terminie.

Ze względu na ilość podpisanych umów, przesyłania dokumentów wynikającego z procedur oraz innych problemów technicznych, terminy podłączania kolejnych osób mogą trochę się wydłużyć. Tym sposobem cześć użytkowników może zostać odłączona od TP i nie być jeszcze podłączona u innego operatora. W takiej sytuacji TP poinformowała, że byli klienci mogą zwrócić się do niej z prośbą o cofnięcie wypowiedzenia i kontynuowanie wcześniejszej umowy (akceptując zmieniony regulamin). Operator zapewnia, że będzie uwzględniać takie prośby o ile tylko pozwolą na to możliwości techniczne (zwolnione porty modemów mogły w międzyczasie zostać przydzielone nowym klientom). Osoby które rozwiązały umowę z TP mogą oczywiście podpisać kolejną umowę na nowych warunkach.

Netia tymczasem podjęła decyzję, że będzie udzielać 90 proc. bonifikaty wszystkim klientom, których dotkną opóźnienia z uruchomieniem usługi.

Z danych przekazanych przez TP wynika, że umowę na dostęp do Internetu rozwiązało 30 tys. osób, natomiast w tym samym czasie udało się zdobyć 60 tys. kolejnych klientów.

Złączono Posta : 19.02.2007 (Pon) 11:38

ta akcja to też tzw trick marketingowy tepsy i tak tepsa wyszła na swoje

ale cen już zmienić nie mogła?!?!

pozdrawiam