Czy ktoś coś z tego rozumie (home.pl)?

To domena xD
A SSL jest do domeny.

Sam możesz sprawdzić na home.pl :wink:

Co 3 miesiące można odnawiać Let’s Encrypt i 2 złote więcej by na koniec roku zjeść 2 wigilijne kebaby zamiast jakiegoś makowca prababki.

Według mnie to jakaś promocja łączona z zamówieniem usługi hostingowej. Zamów certyfikat bezpośrednio na stronie z ofertą SSL: Tanie certyfikaty SSL - sprawdź cenę i kup na home.pl .

No nie xD
Nie ma znaczenia, czy hosting jest dołączony, czy nie - wychodzi na to samo.

Nie czaję, jak tam uzyskać ten certyfikat. Ta strona jest dziwna.

Weź zarejestruj w ovh (albo gdziekolwiek indziej niż nazwa/home/grupa h88) wychodzi dużo taniej niż home z promocją.

Możesz mieć to wbudowane w interfejs „Home” w zakładce certyfikaty (na KEI tak jest).

Konto testowe na 7 dni bez domeny raczej też się nada do sprawdzenia czy mają ogarnięte generowanie Let’s Encrypt (jak jako trial nie ostało się to tylko w atthost - chociaż prawie każdy hosting ma subdomeny we własnej domenie (co nadużywają scamerzy)).

U mnie wychodzi normalnie domena + hosting i certyfikat

Od grudnia 2021 H88 to po prostu cyber_folks:

Tutaj bez hostingu tylko domena i certyfikat

Szokiem może być przedłużenie po roku za +114 zł.

" O ile sam certyfikat Let’s Encrypt jest bezpłatny, wymaga instalacji na hostingu. W home.pl zewnętrzne certyfikaty SSL rejestrowane poza ofertą firmy mogą zostać zainstalowane na zlecenie wystawione do Biura Obsługi Klienta. Standardowa cena instalacji to 100 zł netto, 50 zł dla właścicieli Pomocy Premium"

Cóż home.pl od zawsze lubił robić ludzi w balona.

Zniżka może naliczyć się jak w niektórych marketach - dopiero po kliknięciu „kupuję i płacę”.

Tak swoją drogą, po co pytasz na forum, skoro może zapytać dział handlowy w home.pl? Gdy zapytasz drogą mailową, przynajmniej masz „na papierze”, że oferowana usługa kosztuje, tyle ile Ci napisali.

Nie ma tam wprost „kupuję i płacę” jest „zamawiam”.

Być może błąd naprawili jak ktoś wpadł by to opisać na twitterze/wykopie/reddicie.

Ale jest dość wygodny w obsłudze, przynajmniej dla mnie.

Home.pl nie raczy podać maila, a na formularze mam wywalone.
Na forum pytam, bo m.in. od tego jest forum.

Tak, masz rację - koszyk weryfikuje. Tylko że nadal uważam, że wypadałoby taką informację umieścić (np. jako jakąś gwiazdkę).

Masz jeszcze czat, infolinię, messenger i forum użytkowników home.pl:
Kontakt » Jak skontaktować się z home.pl? » Pomoc | home.pl .

Dziwnę, jakmś cudem udawało mi się dodzwonić nawet na wsparcie techniczne, nie tylko ich, ale i nazwa.pl. Nie pamiętam jak home.pl, ale nazwa.pl jak dobrze się z nimi pogada, to potrafi pójść na rękę, nawet w niekorzystnej dla nich sytuacji - klient rezygnuje z ich usługi.

Napisz na info@home.pl, z tego co pamiętam ich BOK taki właśnie ma adres głównej skrzynki.

1 polubienie