Witam. Problem jest nieco rozległy, ale mam nadzieje że ktoś mi dokładnie wytłumaczy wszystko od A do Z. Otóż zamawiałem wczoraj kurtkę w sklepie internetowym. Nie zakładałem tam konta, ponieważ nie jest to konieczne do złożenia zamówienia. Wypełniłem swoje dane, wybrałem rodzaj płatności ( przesyłka kurierska za pobraniem). Warunkiem zrealizowania zakupu, jest kliknięcie na link na swoim mailu w celu potwierdzenia złożenia zamówienia w sklepie. Link do mnie nie dotarł. Zamawiałem towar wczoraj o godzinie 16. Dzisiaj również sprawdzałem i tego linka także nie mam. Nawiązałem wczoraj rozmowę przez gg z konsultantem ( ok. godziny 21.00) tego sklepu i on mówi że link powinien dotrzeć na skrzynkę do godziny. Sprawdził w systemie sklepu także czy składałem zamówienie i tego zamówienia się nie doszukał ! Tak jakby go w ogóle nie było. Powiedział, że należy je złożyć jeszcze raz. Spróbowałem zgodnie ze wskazówką złożyć jeszcze raz i tu zaskoczenie w postaci informacji: TEN TOWAR WŁAŚNIE NAM SIĘ SKOŃCZYŁ. Bo właśnie ten sam towar zamawiałem ja, w rozmiarze który właśnie się skończył a w systemie sklepu o dziwo nie ma mojego zamówienia. Na pewno nikt mnie nie ubiegł w tym zamówieniu. Konsultant sprawdził jeszcze raz i ni z tego ni z owego stwierdził: że jakimś cudem system sklepu 10 minut temu wystawił dwie kurtki w tym rozmiarze na allegro. I że raczej nic z tym nie zrobię. Chociaż na allegro sprawdzałem i kurtka którą zamawiałem nie istnieje na żadnej aukcji. Owszem jest z tego sklepu ale zupełnie nie ta. Zresztą nie rozumiem: Zamówiłem kurtkę w sklepie, a system sklepu wystawił ją na allegro? na aukcję? :? Nie ukrywam, że poirytowała mnie ta cała sytuacja i moje pytanie brzmi: Czy jeżeli mimo wszystko, wbrew potwierdzenia tego linku, którego i tak nie mam, towar przyjdzie przesyłką kurierską mogę go nie odebrać. ?
Pzdr