Czy mój router jest popsuty?

Witam serdecznie.potrzebuje bardzo pilnie sprawdzić mój Internet.

Ponieważ wczoraj zwiększono mój Internet z 10 mb do 20mb (Orange freedom).

Niestety po zwiekszeniu predkosci Internet przestał działać ponieważ nie synchronizował się.

Konsultantka powiedziałą żebym go zresetował i ustawiliśmy wszystkie parametry.

Był u mnie rano człowiek wysłany przez Orange, który powiedział że to wina routera u niego livebox wskazywał 18mb (tzn. jego kolega robil pomiar na podlaczonym, niezalogowanym liveboxie. kolega byl na centrali).

Natomiast na speedteście mam max. 6,3-6,5mb pobierania (wczesniej przekraczalo 7mb) i tylko 0,5 uploadu (dawniej ok. 0,8mb). Model routera: Pentagram cerberus p 6311-07a

Załączam screeny z routera, proszę o pomoc czy kupować nowy router? jeśli tak to jaki (do gier, na minimum 3 komputery)

http://zapodaj.net/24b734984f8dc.jpg.html

http://zapodaj.net/50d670faac8c8.jpg.html

http://zapodaj.net/8d839ed361ab6.jpg.html

dziękuje pozdrawiam

Spróbuj na inne stronie testowej http://www.speedtest.net/ lub http://www.upc.pl/internet/poznaj-inter … sci-lacza/

Mnie na http://www.speedtest.pl/ zaniża prędkość prawie o połowę :slight_smile:

Widać po synchro że realnie powinno być około 17Mb / 0,6Mb.

Sprawdzałem na innych speedtestach.

Czy mam dzwonić do Orange, że mój upload kuleje? Tzn przed podwyższeniem prędkości upload wynosił +0,8mb, a obecnie jest to max 0,6mb co w grach da sie odczuć.

Zainstaluj jakiś programowy licznik danych i zacznij coś pobierać np. 10 duzych filmów naraz z YT przez Jdownloadera, a potem wysłać jakiś film HD na YT przez przeglądarkę.

Speedtest.net zaniża realną szybkość.

ściągałem na steamie i prędkość odpowiada ok. 6mb

shortmail ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Witam, Czy zgłaszałeś tą sprawę do BOK? Jeśli nie a problem będzie się nadal utrzymywał zachęcam Cię do kontaktu przez formularz Pomoc Orange dostępny na Facebooku Orange Polska. Podaj dane do usługi. Sprawdzimy to. Link do formularza znajdziesz tutaj https://www.facebook.com/orangepolska/a … 9028851067

Pozdrawiam

Tomek

Orange Ekspert