Czy możliwe jest, że coś blokuje mi dotęp do internetu?

Witam!

Zacznę sprawę od początku. Więc ostatnio przyjechał do mnie monter i wymienił mi końcówkę od internetu (radiówka). Gdy sprawdzał połączenie z siecią pod dos-em w “cmd” transfer wynosił 63-65. Natomiast gdy sprawdzał transfer po Windowsem XP to transfer wynosił od 30-50. Powiedziałem monterowi, że miałem ostatnio jakieś wirusy. Polecił mi abym dla pewności sformatował komputer. Stwierdziłem co mi szkodzi, więc wykonałem formatowanie, a tu okazuje się, że internet chodzi jeszcze wolniej?! O co tu chodzi? Oprócz karty sieciowej od radiówki mam jeszcze zintegrowaną z płytą główną. W czym tkwi problem? Czy możliwe jest aby ktoś lub coś blokował net? Proszę o pomoc :frowning:

PS. Nie wiem czy temat jest w odpowiednim dziale.

ale o jaki transfer Ci chodzi? Czy nie o ping?

Internet mam 512kb/s. Możliwe, że chodzi o ping. Nie znam się na tym powiedział mi, że pod dos-em chodzi dobrze, a pod Windą źle i coś blokuje transfer.

wklej logi i przeskanuj kompa tym:

http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=82&id=1805

ping stanowczo za długi, jeśli jest do bramy domyślnej, powinien być ok. 7 ms, góra do 20 ms.

Złączono Posta : 12.05.2007 (Sob) 21:11

ale przypuszczam, że faktycznie chodzi o transfer po cyfrach, które podałeś.

Złączono Posta : 12.05.2007 (Sob) 21:12

sprawdź ping do bramy domyślnej

Jeśli chodzi o Sillent Runners to nie wiem skąd go pobrać, a AVG nie chce się zaktualizować pisze, że serwer jest nieczynny.

Złączono Posta : 13.05.2007 (Nie) 9:17

Jeśli chodzi o Sillent Runners to nie wiem skąd go pobrać, a AVG nie chce się zaktualizować pisze, że serwer jest nieczynny.

Gdy próbuję pingować bramę domyślną to pisze upłynął limit czasu żądania.

Do wklejania logów jest specjalny dział.

Jak dla mnie to logi są w porządku.