Czy można bezpiecznie użyć Worms Doors Cleaner w Vista?

Witam posiadam system Vista HP z dodatkiem SP2 oraz antywirusa Microsoft Security Essentials czy uzycie programu do blokowania portów Worms Doors Cleaner jest bezpieczne? nie ma to jakiegoś wpływu na działanie internetu lub innych programów?

PS.Jaki polecacie firewall free najlepiej po polsku żeby nie trzeba było przy nim grzebać bo jestem laikiem i się nie znam na tym :slight_smile:

Dziękuję za odpowiedzi Pozdrawiam :slight_smile:

Klik-> przeczytaj pierwszy post Picasso :wink:

semtex dzięki dobrze,że zapytałem o to tutaj w przeciwnym razie zakończyło by się to formatem :slight_smile: chociaż na stronie instalek jest napisane,że ten program działa również pod Vista,ale nieważne uniknę kataklizmu systemu :lol:

PS.Doradzisz coś z firewalli? najlepiej po polsku i żeby nie trzeba było dużo grzebać :wink:

Pozdrawiam

Poczytaj część poświęconą Firewall :wink:

Chyba się nie zabiorę za instalację firewalla bo nie wiem jak go skonfigurować,żeby poprawnie działał system z programami które obecnie używam,może być tak że zablokuję mi to czego nie chcem

Pozdrawiam

Zainstaluj comodo firewall. Jest dostępna polska wersja i dodatkowo można znaleźć polską instrukcję co i jak skonfigurować.

Firewalli z reguły nie trzeba konfigurować, domyślnie są ustawione tak aby jak najmniej były upierdliwe, przy czym zapewniały dobrą ochronę. Np Pc tools firewall, Zone alarm, outpost free :wink: