Czy procesor AMD Duron nada się do prac biurowych?

Mam starego kompa i w nim stary procek AMD Duron. Nie znam się dobrze na sprzęcie.

Czy ten procek nadaję się do typowych prac biurowych - typu przeglądanie stron internetowych itp. ? Czy to jest już tak przestarzała rzecz - raczej tylko kolekcjonerska?

Do tego (prac biurowych) nadaje się jak najbardziej.

Nadaje się tylko na dzisiejsze czasy potrzebna jest co najmniej 1gb pamięci w starych komputerach bo przeglądarki zjadają bardzo dużo pamięci ram,jeżeli pamięci bedzie za mało,komputer zwolni i bedzie się przycinał nawet przy przeglądaniu stron.

Jakiś czas temu miałem kilka starych komputerów pod rząd,pamiętam że w jednym miałem te 512mb,ściągnęłem nowego firefoxa,w tle grał AIMP i to już wykańczało pamięć,dokupiłem jeszcze 512mb(pamięci DDR1) i już strony ładowały się szybciej i przeglądarka od razu przyśpieszyła,niby nic a jednak:)

Więc jak masz poniżej 1gb pamięci to zainwestuj kilka zł żeby dokupić do tego 1gb

To tyle

Największe problemy będą z Flash’em (nawet na nowocześniejszych procach było tragicznie).

No jeżeli siedzi w kompie GeForce MX440 to napewno bedą problemy :wink:

Tylko programy biurowe będą troszkę starsze. Office 2000 lub 2003(bez wsparcia MS) albo coś z OO. Wszystko zależy od wymagań ramu. U rodziny taki chodził z 512Mb ram grafika 128, czasem trzeba było czekać na pojawienie się wpisywanego tekstu.

mam durona 1200 tj 892 Mhz 512 ramu system xp sp3 grafika geforce 2 mx 400 64 ram i śmiga jak ta lala, więc nie tragizujcie

Bo nie pracowałeś na szybszym kompie dlatego ci się zdaje że jest taki szybki 8)

według mnie do w miare nie nierwowej pracy trzeba mieć przynajmniej pentium4 z HT . a najlepiej to już pentium dual core.

przy starszych prockach jest bardzo słabo filmiki na yt bedą ci się przycinać.

100% obciążenia procesora masz gwarantowane prawie cały czas.

nawet nie myśl o instalacji antywirusa na takim komputerze wtedy zwolni do zera.