Czy ta mp4 to dobry wybór?

(Malutek) #1

http://www.allegro.pl/item258160158_n120_odtwarzacz_mp4_4gb_chip_samsung_gw_24mcgratis.html

Oto MP4 którą wybrałem. Wydaje mi się całkiem przyzwoita. Ładnie wygląda, dobre paramtetry etc etc. Ale nie znam się na firmach w branżach mp3/mp4 więc pytam się o komentarz, czy dobry tower wybrałem :stuck_out_tongue_winking_eye: Jeśli nie, to podajcie co wg Was powienem wybrać (cena ok 300-350zł), zalezy mi żeby było na 2GB, tak to... to żeby nie wydać pieniędzy w błoto :wink:

(SeBoLaS) #2

według mnie ten jest lepszy:

http://www.allegro.pl/item259975914_pen ... niej_.html

:wink:

(Goodprogram) #3

jesli chodzi o mp4 to praktycznie każdy wybór bedzie zły :stuck_out_tongue: lepiej kupić jakies mp3 :stuck_out_tongue:

(SeBoLaS) #4

skąd takie wnioski ?? :wink: :roll:

(K10123) #5

Dokładnie. Na co ci taki wielkolud w kieszeni? A oglądanie teledysków bardzo szybko się znudzi, uwierz.

(Hilary42) #6

Moim zdaniem mp4 to podróba iPody-a tylko nędzna

(Goodprogram) #7

gdzies kiedyś miałem taki link o "mp4", ale niestety mi sie zapodział :?

no ale oglądanie jakichś teledysków a nie mówiąc już o filmach na ekranie 3 x 3 cm szybko się znudzi :stuck_out_tongue:

(Malutek) #8

Cóż wole mp4. Nawet nie tyle teledyski, a zwykłe filmiki, a nawet nie to. Chce mieć normalny ekranik na którym coś widze. Dodatkowo mp4 są lepiej wyposażone. Np. widziałem jedną z aparatem 2mpx, inna z mikrofonem itd itd. mp3 raczej odpada. Chyba że naprawdę tak dobra, że warto kupić :stuck_out_tongue_winking_eye:

(Hilary42) #9

MaLuTeK dodaj troszkę kasy i kup iPoda polecam.

(~~Freedom~~) #10

MaLuTeK

chyba nie jesteś jednym z tych matołów którzy są zapatrzeni w MP4?

MP4 to szajs! 98% ludzi Ci to powie!

Sam mam 2GB MP$ - wejście na karty pamięci MicroSD, 2,4" ekran, 65k kolorów, bajer nie? Tyle, że po tygodniu poleciały słuchawki, po dwóch natomiast - dotykowe przyciski -.-

Już lepiej kup TO :smiley:

(Dawid Winiarczyk) #11