Czy ten zestaw komputerowy jest opłacalny?

Siemka, na początek chciałem się przywitać ze wszystkimi z forum i mam nadzieje, że pomożecie mi. Teraz do rzeczy chcę kupić kompa i już złożyłem sobie tak zestawik, i mam nadzieje, że go ocenicie, czy wszystko w nim pasuje i czy w ogóle opłaca się kupić coś takiego.

Procek: Intel Pentium Dual Core E5200

Płyta główna: MSI P45 NEO2-FR

Karta graficzna: Gainward PCI-E Radeon HD4870 512MB DDR5 256bit

RAM: PATRIOT DDR2 4GB PC800 DUAL 2 x 2GB CL4 EP LLK

Dysk: HDD SAMSUNG 320GB HD322HJ 7200 SATAII 16MB ASAP

Obudowa: Antec Three Hundred

Zasilacz: CORSAIR Zasilacz PC CMPSU-550VXEU

Słyszałem, że ten procek nieźle się kręci, więc pomyślałem dokupić jeszcze jakiś wentyl na niego, ale nie znam się na tym, więc wybór pozostawiam wam (fundusze do około 150 zł)

Z góry dzięki! :smiley:

Super zestawik, nic dodać nic ująć. :wink:

Pentagram Karakorum, lub Scythe Mugen. Przy tych chłodzeniach podkręcisz go na 3,8 - 4,0 ghz. :slight_smile:

==========================

K.

Witam

Nie warto inwestować w 4 GB ramu- no chyba ,że Vista 64 zawita na pokład,ale z Vistą trzeba by się zastanowić bo nie wszystko będzie działało.W zupełności wystarczy 2 GB.

Pozdrawiam

A jakie pamięci być polecał z CL4 i 800MHZ ewentualnie 1066.

Te pamięci będą gites do tego procesora. To że na razie nie wykorzystasz kilkuset MB RAM’ów w systemach 32-bitowych, to nie znaczy, że dodatkowe ponad 1GB się nie przyda, a i bardziej przyszłościowo będzie.

A co byście powiedzieli o Asus P5Q PRO? Jest lepsza od tej MSI P45 NEO2-FR?

nie

Kolejny inteligent… Kto wam powiedział że vista 32-bitowa nie obsłuży 4gb ramu?? Nie wprowadzajcie ludzi w błąd! Poza tym, ramu nigdy za wiele… Teraz 2gb to minimum! Sama vista pochłania 3/4 tego…

Asus p5q pro wcale gorszy nie jest ;/ A nawet ciut lepszy…

super zestaw nic dodać nic ująć

“Kto wam powiedział że vista 32-bitowa nie obsłuży 4gb ramu??”