Czy to jest dobry rower?

Proszę o poradę bo nie znam się zbytnio na rowerach a nie chce przepłacić za byle co.

widelec SF-XCR alum. amortyz.

obrecz Alex Rims 26’

Przerzutki:

tyl: Shimano deore RD-M530-S

przod: Shimano Alivio FD-M411

korba Truvativ MKX-Flow

kaseta Truvativ 8 speed

manetki: Shimano Aivio ST-M405-L

kierownica Truvativ alum.

Hamulce Tektro v-brake i Tektro Disc brake (przednie bodajże tarczowe [z tego co widać na rysunku, takie metalowe kółko w kole :-)])

Cena: 1096 zł

może łaskawie zamieścisz rysunek?

A po co ci.

Zaraz będą odpowiedzi w stylu, no fajny fajny tylko kolor troche jaskrawy :smiley:

Najlepiej zajrzyj na jakieś forum o rowerach MTB, tam ci złożą coś dobrego

Osprzęt niezły. Jesli nie jestes wymagającym rowerzystą, taki zestaw wystarczy.

Hamulec tarczowy… wystarczyłby zwykły v-brake.

Napisz jeszcze jaka rama.

Jeśli rama stalowa=odpada

Jeśli rama aluminiowa=super rower za taką cenę :wink:

Rama aluminiowa a zdjęcie nie jest zbyt potrzebne.

Nie podałeś nazwy producenta ani modelu(albo jestem ślepy). Bez tego trudno oceniać.

po co wam zdjecie? bedziecie oceniac ktory ladniejszy? tak wlasnie kupuja ludzie marketowskie rowery :smiley: haha bo ladnie wygladaja :smiley:

Rower Active Trend 26’

Osprzęt może być, choć hamulec tarczowy bardziej nadaje się na tył, aluminiowa rama jest dosyć sztywna - będziesz musiał się przyzwyczaić, chyba że jeździsz tylko po asfalcie… Za tą cenę trudno znaleźć coś lepszego.

Google nic nie mówi o takim modelu czyli wygląda to na jakiś makrokesz.

Za tą cenę można kupić rower firmowy np. b’Twin Rockrider RR 5.2 i pewnie będzie to lepsze wyjście.

Dokładnie, jest to rower z Makro, a co?

Myśle że kolor troche za jaskarawy :smiley:

Też szukałem ale nic nie znalazłem, lepiej za tą cene kup coś firmowego tak jak mówi kinemator

ten rower nie bedzie dobry bo ma aluminiową rame… niesmaczna i w dodatku wbija sie w zeby :smiley:

a na serio to rower niczego sobie :slight_smile: