Czy to możliwe, że ktoś mnie podgląda?

hej

Jestem tu nowa i jestem i kompletnie nie znam się na takich sprawach. słyszałam ,że hijack to przestarzały program ,ale czy ktoś mógłby mi powiedzieć co wynika z mojego loga? Bo ja nic nie kumam:( miałam obawy ,że ktoś mnie podgląda przez kamerkę czy to możliwe? proszę o odpowiedź,z góry dzięki.

Z takiego loga prawie nic nie wynika.

Przeczytaj 2 i 6 wątek: bezpieczenstwo-f16.html

o kurczę to wpadka :frowning:

przepraszam ,ale się zdenerwowałam tym wszystkim i zmęczona jestem mocno dzisiaj, a w temacie komputerów to ja…eh

ale jest w ogóle możliwe coś takiego, że ktoś mni podgląda? jak to sprawdzić? czytałam sporo wątków na ten lub zbliżony temat ,ale przyznam szczerze, że wielu rzeczy nie rozumiem. czy ktoś może mi jak “dla debila” wytłumaczyć czy takie coś jest możliwe i co robić z tym :cry:

kamelia , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie,używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Poza tym, proszę o zapoznanie się z tematem zasady-wklejania-logow-forum-t253052.html i dostosowanie się do niego.

W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.

Przepraszam bardzo. Teraz widzę, że popełniłam straszną gafę z tym wątkiem. Postaram się to poprawić, ale dzisiaj to chyba dla mnie niewykonalne, bo jestem już zbyt zmęczona i próbowałam coś czytać o tym umieszczaniu logów, ale chyba nie do końca to rozumiem. Albo jestem zbyt głupia albo zbyt zmęczona. Albo jedno i drugie.

Po prostu tak zdenerwowałam się ewentualną możliwością podglądania mnie przez kamerę w laptopie, że pomyślałam, że chyba nie zasnę dzisiaj przez to i zarejestrowałam się na tym forum. Przepraszam jeszcze raz.

Nie przepraszaj, jak masz z tym problem to doraźnie zaklej kamerę kawałkiem jakiejś nalepki lub plastra i na spokojnie poczytaj jaki log masz zamieścić (program OTL)