Czy to są ataki?


(Skipi Pl) #1

witam

mam nadzieję że dobrze dobrałem tytuł :?: hehe...

dzisiaj szperam po Eset Smart Security i weszłem na ,,Dziennik zapory osobistej" i zobaczyłem tam:

razem z datą i ip

mam takich 13 informacji, czy to oznacza że ktoś chce mi wejść na kompa?


(Patryk94) #2

Popraw to, bo aż mi się patrzeć nie chce :!:

Nie, wydaje mi się, że to po prostu są nieudane włamania na Twojego kompa.


(Skipi Pl) #3

to źle prawda :?: co moge zrobić żeby się odczepił :frowning:


(Fokusmick) #4

Ja mam komunikaty o próbie ataku średnio co godzinę.......

wejdź na http://ip.boo.pl/ip.php wpisz IP. Powinien sie pokazać m.in. kto jest providentem dla tego adresu, możesz napisać skargę do administratora, no chyba że to proxy, wtedy nic nie zrobisz, trzeba się przyzwyczaić i cieszyć że atak został zablokowany.


(Skipi Pl) #5

dzienki za stronke :smiley: ma neta z tej samej firmy co ja, a czy to dobrze że nod nie pokazuje mi ostrzeżenia że został przeprowadzony na mnie atak :?:

i jeszcze co 3 ip na tej liscie jest inny, czy możliwe jest że mój komp to ten no komp zombie?


(Fokusmick) #6

mi by sie to nie podobało, KIS za każdym razem wywala komunikat.......

ja bym się skontaktował z administratorem i zgłosił sprawę do wyjaśnienia


(Skipi Pl) #7

taaa... a on wtedy by sie dopiero uwzioł tam mbnie atakowało pare kolesi, może to jego kumple :?:


(Fokusmick) #8

takie rady to przy trzepaku.......

a to jakaś firma podwórkowa jest providerem :?: , bo jeśli to poważny dostawca to powinien zareagować/wyjaśnić sytuację.


(Skipi Pl) #9

no niewiem tu jest 7 różnych ip i się powtarzają, chyba masz racje

może dam spokój i zawsze będę patrzał na baze wirusów :slight_smile:

pozdro


(niezDarek) #10

takie życie internauty zawsze ktoś będzie chciał sie dowiedzieć o tobie jak najwięcej dlatego potrzebny jest firewall


(Fokusmick) #11

Jeśli chodzi o ataki sieciowe to raczej potrzebny jest dobry firewall.


(Kaka') #12

lolus

Rejestrując się na niniejszym forum zobowiązałeś się przestrzegać jego regulaminu. Niestety, w tym momencie łamiesz go nie tytułując poprawnie tematu oraz popełniając błędy gramatyczne. Proszę więc zapoznać się w pierwszej kolejności z całym regulaminem forum, a następnie używając przycisku zmien.gif

Proszę również nie używać zastrzeżonych kolorów (tj.: czerwony i zielony).

W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika oraz mogą zostać wyciągnięte surowe konsekwencje.

MaslanaVip , proszę sobie darować bezsensowne posty. To już Twoja kolejna taka wiadomość. Jeżeli jeszcze raz napiszesz jakiś bezsensowny post, zarobisz warna.

OTy kosz.