Witam,
kupiłem laptopa ASUSa około 1.5 roku temu [laptop ma 24 miesięczną gwarancję]. Od samego początku miałem jeden problem który nie powinien wystąpić w nowym laptopie jednak nie przeszkadzał mi zbytnio - mianowicie problem z klawiszem “G” - po naciśnięciu często odskakiwał i utrudniał pisanie, jednak jak wspomniałem nie był to dla mnie wielki problem gdyż i tak laptop przez 95% swojego żywota podpięty był do zewnętrznego monitora i klawiatury. Ostatnio jednak podczas otwierania klapy odpadł kawałek plastiku z tyłu przy mocowaniu pokrywy z lcd. Dziwne gdyż jak już wspomniałem laptop przez większość czasu był używany jako desktop czyli stał i nikt go nie dotykał tylko okazjonalnie zabierałem go na uczelnie. Ponieważ wkrótce wyjeżdżam na około miesiąc i nie będzie mi on potrzebny pomyślałem, że oddam go na gwarancję. I tu moje pytanie czy tego typu usterki podlegają postępowaniu gwarancyjnemu ? Chciałbym to wiedzieć gdyż nie ma sensu wysyłać laptopa i obciążać się dodatkowymi opłatami jeśli takie uszkodzenia nie są uznawane przez gwaranta.
Z góry dziękuję za odpowiedź i zamieszczam jeszcze zdjęcia by zobrazować usterki
Za duże screny JNJN