Czy to się nadaje na gwarancje?

Witam,

kupiłem laptopa ASUSa około 1.5 roku temu [laptop ma 24 miesięczną gwarancję]. Od samego początku miałem jeden problem który nie powinien wystąpić w nowym laptopie jednak nie przeszkadzał mi zbytnio - mianowicie problem z klawiszem “G” - po naciśnięciu często odskakiwał i utrudniał pisanie, jednak jak wspomniałem nie był to dla mnie wielki problem gdyż i tak laptop przez 95% swojego żywota podpięty był do zewnętrznego monitora i klawiatury. Ostatnio jednak podczas otwierania klapy odpadł kawałek plastiku z tyłu przy mocowaniu pokrywy z lcd. Dziwne gdyż jak już wspomniałem laptop przez większość czasu był używany jako desktop czyli stał i nikt go nie dotykał tylko okazjonalnie zabierałem go na uczelnie. Ponieważ wkrótce wyjeżdżam na około miesiąc i nie będzie mi on potrzebny pomyślałem, że oddam go na gwarancję. I tu moje pytanie czy tego typu usterki podlegają postępowaniu gwarancyjnemu ? Chciałbym to wiedzieć gdyż nie ma sensu wysyłać laptopa i obciążać się dodatkowymi opłatami jeśli takie uszkodzenia nie są uznawane przez gwaranta.

Z góry dziękuję za odpowiedź i zamieszczam jeszcze zdjęcia by zobrazować usterki :slight_smile:

Za duże screny JNJN

przycisk g moze być jeszcze podanny naprawie gwarancyjnej jednak obudowa to już jest uszkodzenie mechaniczne nie podlegające gwarancji

Witam.

Jeśli chodzi o klawisz, to wszystko zależy od dobrej woli serwisu. Co do tego nieszczęsnego plastiku, to wydaje mi się, że powiedzą Ci, że jest to uszkodzenie mechaniczne, a nie wada sprzętu, przez co nie podlega gwarancji.

Pozdrawiam.