Kupiłem w pewnym sklepie internetowym odtwarzacz mp3 Creative MuVo Tx 256 MB. Odtwarzacz działa bez zarzutów natomiast w pewnym momencie prawa słuchawka zaczęła mi “przerywać”, a wina ewidentnie dotyczyła miejsca rozwidlenia przewodów od obu słuchawek. No to napisałem do nich maila i kazali przysłać sprzęt w ciągu kilku dni. OK…
Wziąłem mp3-kę sobie jeszcze jeden dzień do szkoły, zdejmuję mp3 z szyi i nagle patrzę…jedna słuchawka w ręce, a druga na szyi… nastąpiło oderwanie przewodu prawej słuchawki od miejsca złączenia obu słuchawek. No i w tym momencie narodziło mi się pytanie…czy uznają mi gwarancję i czy nie zinterpretują tego jako moja wina(urwanie, mocne ciągnięcie) ? W moim świetle wina leży w słabym wykonaniu przewodu, ja ze swojej strony muszę powiedzieć, że o sprzęcik bardzo dbałem i zdziwiłem się kiedy nastąpiło takie coś…
Pytania do Was:
Czy jest w ogóle sens wysyłać mój sprzęt skoro przewód z słuchawką urwał się ?
Czy zakwalifukują to jako zniszczenie wywołane przeze mnie, a nie przez wadę sprzętu ?
Może ktoś z Was miał już podobną sytuację, a może macie jakieś pomysły ?
Niepozostaje nic innego jak tylko wysłać i zobaczyć jak dalej sprawa sie potoczy. Nic nieryzykujesz jak wyślesz, a może dostaniesz nowe słuchawki? W najgorszym wypadku nieprzyjmą na serwis, ale będziesz wtedy wiedział naczym stoisz, niż gdybanie czy ci przyjmą.
No ale jakbym zlutował i załóżmy działałaby słuchawka, to w późniejszym czasie w razie usterki, raczej nie przyjęli by mi, bo widoczna byłaby ingerencja…
No ale czy słuchawki sa objęte gwarancją z tego co mi wiadomo tylko sam odtwarzacz słuchawki ładowarka kable itp nie są, a słuchawki w kazdym razie mozna kupić inne ja sam mam dwie pary i mi nie działa tak jak u ciebie, jedna słuchawka.
co im napisales w tym mailu? ze sprzet ci sie zepsul czy sluchawki? Mati17 ma racje, na sluchawki nie ma gwarancji, nie oplaca ci sie ich wysylac - tracic czas i kase… kup sobie nowe, PORZADNE sluchawki lepiej… moje od creative tez wytrzymaly krotko