Czy uznają mi gwarancję?

Kupiłem w pewnym sklepie internetowym odtwarzacz mp3 Creative MuVo Tx 256 MB. Odtwarzacz działa bez zarzutów natomiast w pewnym momencie prawa słuchawka zaczęła mi “przerywać”, a wina ewidentnie dotyczyła miejsca rozwidlenia przewodów od obu słuchawek. No to napisałem do nich maila i kazali przysłać sprzęt w ciągu kilku dni. OK…

Wziąłem mp3-kę sobie jeszcze jeden dzień do szkoły, zdejmuję mp3 z szyi i nagle patrzę…jedna słuchawka w ręce, a druga na szyi… nastąpiło oderwanie przewodu prawej słuchawki od miejsca złączenia obu słuchawek. No i w tym momencie narodziło mi się pytanie…czy uznają mi gwarancję i czy nie zinterpretują tego jako moja wina(urwanie, mocne ciągnięcie) ? W moim świetle wina leży w słabym wykonaniu przewodu, ja ze swojej strony muszę powiedzieć, że o sprzęcik bardzo dbałem i zdziwiłem się kiedy nastąpiło takie coś…

Pytania do Was:

Czy jest w ogóle sens wysyłać mój sprzęt skoro przewód z słuchawką urwał się ?

Czy zakwalifukują to jako zniszczenie wywołane przeze mnie, a nie przez wadę sprzętu ?

Może ktoś z Was miał już podobną sytuację, a może macie jakieś pomysły ?

Pozdrawiam

Nie uznają ci gwary, bo to zniszczenie mechaniczne słuchawek, które nie mogło zostac wywołane samoistnie :slight_smile:

Niepozostaje nic innego jak tylko wysłać i zobaczyć jak dalej sprawa sie potoczy. Nic nieryzykujesz jak wyślesz, a może dostaniesz nowe słuchawki? W najgorszym wypadku nieprzyjmą na serwis, ale będziesz wtedy wiedział naczym stoisz, niż gdybanie czy ci przyjmą.

Łap raczej za lutownicę .

No ale jakbym zlutował i załóżmy działałaby słuchawka, to w późniejszym czasie w razie usterki, raczej nie przyjęli by mi, bo widoczna byłaby ingerencja…

raczej :?

Ale zgadzam się z ta wypowiedzią. Nie masz co liczyc na cud.

No ale czy słuchawki sa objęte gwarancją z tego co mi wiadomo tylko sam odtwarzacz słuchawki ładowarka kable itp nie są, a słuchawki w kazdym razie mozna kupić inne ja sam mam dwie pary i mi nie działa tak jak u ciebie, jedna słuchawka.

co im napisales w tym mailu? ze sprzet ci sie zepsul czy sluchawki? Mati17 ma racje, na sluchawki nie ma gwarancji, nie oplaca ci sie ich wysylac - tracic czas i kase… kup sobie nowe, PORZADNE sluchawki lepiej… moje od creative tez wytrzymaly krotko :slight_smile:

Mam dokłądnie taką samą mp3-ke. Miałem dokładnie taki sam problem ze słuchawkami (z ta roznicą, ze sie ostatecznie nie rozerwały).

Kupiłem sobie inne słuchawki Creativa za 39zł, takie zakładane. I sa 100000000000000000 razy lepsze (no i ten bas…)

Oto moja korespondecja z nimi:

JA:

ONI:

No jak widać, nie uznali mi reklamacji, dzięki wszystkim za pomysły i okazaną pomoc.

Poszukuję teraz w takim razie słuchawek dousznych do 50 zł, czy ktoś zna jakieś warte uwagi ?

Pozdrawiam

Koss Spark Plug gra bardzo dobrze

np. http://www.allegro.pl/item132435980_kos … aniej.html

Słyszałem, że są dobre, ale wg mnie bardzo brzydko się prezentują…