Czy warto neostradę?

Mam pytanie kończy mi się umowa na mój internet i zamierzam wymienić na neostradę, i zastanawiam się jaki transfer jest w neostradzie 1mb??/ a czy są tam jakieś ograniczenia typu np 10gb transferu na miesiąc lub ograniczenie 5 kont pocztowych???

Nie znam się zabardzo na sieciach internetowych więc może wy coś doradzicie?? może lepiej wziąć netię??? ![-o<

o ile wiem to neostrada zniosła te wszystkie limity

bardziej polecam ci netie - jest poprostu tańsza , i niczym poza tym sie o od neostrady nie różni

Witam! O ile się mi wiadomo to przy neostradzie masz łatwo dostępny serwis. Jeżeli coś się stanie i nie masz neta to dzwonisz i technicy sprawdzają linię, a z netią przynajmniej tam gdzie mieszkam tak nie ma. W netii umowę dostajesz pocztą, nie masz fizycznego kontaktu ze sprzedawcą z którym możesz załatwić drobne problemy, mają oni kontakt z technikami i sprawa jest szybko załatwiana, a gdzie możesz się zgłosić mając netię??? U mnie w mieście nie ma żadnego przedstawicielstwa tej firmy, jest tylko kontakt telefoniczny z konsultantem w Warszawie.

Oczywiście to tylko moje zdanie, ale wydaje mi się że warto się nad tym zastanowić.

Ja polecam neostradę !!

Pozdrawiam!!

download 1024 kb/s (128 kB/s)

upload 256 kb/s (32 kB/s)

Nie. TP zniosła limity transferów

Jedyny problem to przeciążenia w centrali (które mogą wystąpić)

viewtopic.php?f=15&t=230126

u mnie już przy 512kb/s były problemy

osobiście polecam vectre łącza mają bardzo dobre parametry za korzystną cene .

co do neo to ma największą zaletę ze wszystkich sieci w polsce mianowicie całodobową pomoc techniczną, łącza też są ok ale w nie których przypadkach bywają problemy . i ceny są dość wysokie

a czy chcąc wziąś neostradę to muszę zwiększyć abonament telefoniczny bo mam ten najniższy (ten około 30zł)?/

a może lepiej wziąść tele2 internet???

Przejrzyj ofertę , gdzie najtaniej najlepiej a nie tak się pytasz.