Czy warto wymienic amd x2 5200 na amd phenom 9550?


(Radekorn) #1

Tak jak w tytule .

Moja plyta glowna to Gigabyte GA-M56S-S3.

Zasilacz to 500W.

Gf gigabyt 8800gts 512ddr3

Wiedymin 40+70 fps

Chce wymienic procek do gta 4 czy to sie opyla ??

:smiley:


(Wiktor 1996 96) #2

no będzie bardzo duży przyrost wydajności


(Radekorn) #3

A napewno wejdzie na tego Gigabyte GA-M56S-S3 ??

A w wiedzminie te klatki to w wyzimie klasztornej wszystko na max :smiley:


(Wiktor 1996 96) #4

byłby przyrost wydajności ale ta płyta nie obsługuje phenoma


(Radekorn) #5

http://www.uno.pl/t_26865/ga-m56s-s3/

Jest napisane kompatybilne procesory wiec pomyslalem ze wejdzie :-x


(ixrw0w) #6

Zmień platformę na Intela. :slight_smile:


(Radekorn) #7

Ale mi chodzi o tego amd phenon 9550 bo on ponoc wejdzie na moja plyte a to mi sie podoba bo nie mam ochoty wymienic plyty

glownej.A kase na procka ma 500zl max. Moze jakies linki ??

-- Dodane 07.02.2009 (So) 19:54 --

Moze ktos odpowie prosze.

-- Dodane 07.02.2009 (So) 19:55 --

Moze ktos odpowie prosze.

-- Dodane 07.02.2009 (So) 19:55 --

Moze ktos odpowie prosze.


(Slownikex) #8

Przyrost mocy napewno będzie spory. Co do płyty to spokojnie obsłuży nawet Phenoma 2 generacji, wystarczy tylko zaktualizować BIOS.

http://www.gigabyte.pl/products/mb/cpul ... s3_1x.html


(Radekorn) #9

Dzieki za odp. ale tam pisze amd phenom X3 a ja chcialbym amp phenom x4.

A tak pozatym jak zaktualizować BIOS ?? I czy na tej plycie bedzie dobrze chodzil ten amd phenom x4 i chcialbym dodac ze nie bede robil oc .

-- Dodane 08.02.2009 (N) 20:06 --

A jak sobie tak podkreciles procka ??Tez mam amd x2 5200 i chialbym podkreci mozesz sie podzielic jakim programem to zrobiles .

Na tej stronie pisze,żę :Note) If you install AMD AM2+ CPU on AM2 motherbord, the system bus speed will downgrade from HT3.0(5200MHz) to HT1.0(2000 MT/s) spec; however, the Częstotliwość of AM2+ CPU will not be impacted. Czyli co bo ja z angielskim to nie jeste super :slight_smile:

-- Dodane 10.02.2009 (Wt) 20:25 --

Moglby mi ktos odp. prosze :expressionless:

-- Dodane 10.02.2009 (Wt) 20:26 --

Moglby mi ktos odp. prosze :expressionless:


(Adam Nowacki1) #10

co do aktualizacji biosu to posiadam właśnie tą płytę i aktualizowałem bios do najnowszego(f5). Sama aktualizacja jest banalna: pobierasz bios ze strony producenta http://www.gigabyte.pl/products/mb/bios ... s3_1x.html , wypakowujesz i wgrywasz na jakiś nośnik(dyskietka, w moim przypadku pendrive); przy starcie pc wciskasz delete i wchodzisz do biosu apozniej f8 i wchodzisz do managera aktualizacji biosu(warto zrobic kopie starego biosu jakby co :-)) i postępujesz zgodnie ze wskazówkami


(Mariosti*) #11

Lepiej na tej płycie głównej będzie chodził energooszczędny, wydajniejszy, 45nm'etrowy 3 rdzeniowiec łatwy do podkręcenia i kompatybilny w przyszłość z podstawką AM3, od słabo podkręcalnego 65nm'owca zużywającego znaczną ilość energii i mocno obciążającego zasilanie na płycie głównej.

Innymi słowy głupio byłoby kupić phenoma 1 generacji do płyty wspierającej 3 rdzeniowce 2 generacji... szczególnie pod kątem grania i ułatwienia sobie życia w przyszłości...


(Kabuto1378) #12

Phenom X3/X4 absolutnie nie, Phenom IIX3/X4 można się zastanowić o ile płyta obsługuje.


(Radekorn) #13

ok dzieki

teraz swojego amd x2 5200 z 2,7 na 3,01 podkrecilem wiec jest spox

:smiley:

pozdrowienia

a czym jest najlepiej schlodzic procka,obudowe bo chcialbym sie popatrzec na wiatraki bo mam w obudowie 2 miejsca :smiley:

jak cos to jakie??


(Adam Nowacki1) #14

co do chłodzenia procesora to box-owe to pracy z nominalna częstoliwością starcza ale do OC to trzeba zainwestować(ja osobiście polecam pentagram freezone hp-120 alcu karakorum ale dobre sa tez firmy scythe i noctua) a w obudowę to najlepiej coś cichego...... 12 cm tzw blower


(Radekorn) #15

Ale chyba na boxowym mi ten amd x2 5200 @3,01 ghz nie zwali sie ??


(Kabuto1378) #16

Nie ale warto kontrolować temp.


(Radekorn) #17

A tak poztym to do ilu moge jeszcze podkrecic teraz to tem. max 45 przy grach .

-- Dodane 17.03.2009 (Wt) 15:34 --

A tak poztym to do ilu moge jeszcze podkrecic teraz to tem. max 45 przy grach .


(Kabuto1378) #18

Staraj się nie przekroczyć w stresie 60-65 st.


(Radekorn) #19

Mam pytanie co do tego 60-65 to ma to byc w speed fan czy cos innego ??