Czy zamula wam teraz Multimedia Polska?


(słabeusz) #1

Od wczoraj od wieczora Multimedia zaczęła zamulać. Prędkość internetu wtedy to 10KB. Dzisiaj do godziny 18 działał normalnie a teraz wszystko się zamula i mam 30KB max downloadu zamiast 120.

Czy w waszych miastach też zamula?


(Danielm86) #2

jestem jak najbardziej zadowolony. Nie ma problemów. Z mm jestem już 5 lat. Nigdy nie miałem awarii. Net 24/7. Zawsze pobiera mi maksymalnie. Pingi 15-góra 60ms.

Proponuję sprawdzić system na obecność syfu i zadzwonić do serwisu.


(Doxs997) #3

Oni maja jakaś awarie już 3 dzień, dzwoniłem i się dowiadywałem nie tylko w Gdyni ale również w innych miastach jest ta awaria. Tez jestem w Multimedi Polskiej od kilku lat, bylem do niedawna zadowolony z ich usług niestety już nie jestem zadowolony z ich usług. Z roku na rok coraz gorsze pingi! kiedyś miałem ping 15ms jak pingowalem wp czy tez inne popularne strony, teraz nie schodzi poniżej 30~40ms, co tydzień awarie jakieś i do tego teraz jest taka awaria ze nie da się przeglądać stron place za 12mb a nie mam 1mb i pingi takie ze masakra. A zaczęło się dziać tak z tym internetem jak wprowadzili ten internet 120mb wydaje mi się ze ich łącza nie dają rade z tak szybkim netem 120mb nie wiem co się dzieje pora chyba zmienić dostawce internetu a bylem kiedyś taki zadowolony z ich usług. Mam nadzieje ze to się zmieni w dzielnicy Chylonia i ze wróci ten ping co mieli kiedyś to bym się skusił na ten internet 120mb.


(system) #4

potwierdzam, w gdyni jest kanał z netem, wczoraj nie było tv do tego. co chwile modem się rozłącza. ktoś wie kiedy to ogarną?


(Lenneavy) #5

Widzę, że nie jest to tylko mój problem. Faktycznie, mieszkam w Gdyni i od kilku dni również mam problemy z internetem, od czasu awarii, która podobno niedawno miała miejsce. Internet często się rozłącza, kiedy gram lub/i rozmawiam przez Skype.

Kiedy dzwoniłem na infolniię MM powiedziano mi, że problem leży po mojej stronie, że być może powodem jest router. Ale tak samo dzieje się jak routera odłączę.


(system) #6

po konsultacji z konsultantem sprawa zostala przekazana do administratorow, gdyz w gdyni nagminnie modemy sie rozlaczaja. radze zadzwonic na partyline jescze raz... ja czekam na rozwiazanie swojego problemu