Czy zmienić coś w tym zestawie?

Po wielu dniach i przemyśleniach mam taki komplet:

E6750

Asus P5KR

A-Data Extreme Edition 800Mhz (2x 1024MB) x2

Seagate Barracuda 7200.10 250GB 16MB lub WD3200AAKS

GeForce 8600GE Galaxy 256MB

Asus DRW-1814 lub LG GSA-H66N

Amacrox 450 pnf

i do tego Vista Premium 64Bit

Doradźcie czy wszystko jest ok?? Czy może jednak coś zmienić??

8600 GT Palit Sonic +

Złączono Posta : 10.11.2007 (Sob) 7:26

Ew. Foxconn P35A

lepiej xp i palita 8600 sonic+

Nie wykorzysta na XP mocy tego sprzętu.

wg. mnie najlepszym wyborem by była Vista Ultimate 64, ale droga.

a po co ultimate ?? przecie z bitlockera i tak przeciętny użytkownik nie korzysta… home premium wystarczy w zupełności.

do czego będzie używany komp ??

Film, muzyka, internet itd. Raczej nie będzie używany do gier. A jak już to do mało wymagających… No i nie zamierzam bawić się w oc (nie znam się na tym :P) Napiszcie mi jeszcze którą nagrywarkę lepiej wybrać i jaki dysk. Oczywiście z tych które podałem. Chyba, że są inne, lepsze w podobnej cenie…

to weź Radka HD2600pro zamiast tego palita GE

Palit Sonic 8600 +

Napiszcie mi jeszcze którą nagrywarkę lepiej wybrać i jaki dysk. Oczywiście z tych które podałem. Chyba, że są inne, lepsze w podobnej cenie… A co do grafiki to tylko GeForce. Radki odpadają :stuck_out_tongue_winking_eye:

nec,pionner na sata, dysk wd aaks 320GB.

Kolejny patrzący tylko na znaczek…

LG H54L

Pionner D112 lub nowszy

Co do dysku to obojętnie co weźmiesz będzie dobre

WD podobno cichszy

Nie chodzi o patrzenie na znaczek :stuck_out_tongue: Tylko mam złe doświadczenia z Radkami…

nie z radkami tylko pewnie nie masz pojęcia o zasilaczach :-). karty graficzne się nie psują z reguły chyba że posiadają jakieś wady ukryte…