Czytnik linii papilarnych nie reaguje po aktualizacji oprog


(Ddavidd1) #1

Witam.

Wczoraj zrobiłem aktualizację programu DigitalPersona. Po instalacji program chciał reboot'a, w trakcie ponownego uruchomiania wyłączył mi się lapek (problem z zasilaczem).Włączylem kompa ponownie, ale teraz czytnik linii papilarnych mi nie działa ;/ Próbowałem ponownej instalacji DigitalPersona ( ściągnięty ze strony HP) ale nie pomogło:/

Nie wiem za bardzo co więcej mogę zrobić.

Uprzejmie proszę o pomoc.

Z góry dziękuję za odp

Pozdrawiam


(Mariusz_) #2

Próbowałeś odinstalować sterownik w menadżerze urządzeń? Jak nie to odinstaluj i zrestartuj komputer i zainstaluj oprogramowanie.


(Lukaszk 89) #3

Spróbuj całkowitej deinstalacji + czyszczenie rejestru i reebot.


(Agatonster) #4

Bl4d3R ,

Poradnik dla Ciebie

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

Proszę poprawić pisownię w opisie problemu. W celu dokonania korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.


(Ddavidd1) #5

Odinstalowałem sterownik i zainstalowałem ponownie po reboocie. Nie pomogło.

Nie do końca wiem jak całkowicie odinstalować ten program bo nie ma pliku deinstalacyjnego,z rejestru też za bardzo nie wiem co usunąć bo zielony jestem w tych sprawach :confused:


(Lukaszk 89) #6

Czyszczenie rejestru : http://www.piriform.com/

Bierzesz czyść po uninstalu programu i usuwasz wszystko co znajdzie(wcześniej robiąc sobie kopię rejestru).


(Ddavidd1) #7

OK, rejestr wyczyszczę, ale najpierw muszę usunąć DigitalPersona a nadal nie wiem jak to zrobić :confused: brak jakiegokolwiek pliku do deinstalacji :?


(Mariusz_) #8

Patrzyłem u siebie i w dodaj i usuń programy można odinstalować.

Jeżeli nie widzisz u siebie takiej możliwości to może spróbuj programu typu

Możesz też spróbować skorzystać z punktu przywracania systemu ale to raczej w ostateczności :slight_smile:

Napisz czy dało radę to zrobić :slight_smile: Pisz na GG jeżeli zależy Ci na czasie bo tam konwersacja przebiega szybciej :smiley:


(Ddavidd1) #9

O masz Ci los... i w tym programie go nie ma :confused:

100138902ec255c5m.jpg


(Mariusz_) #10

Jakiej firmy jest komputer?

Widzę że HP. A więc kliknij menu start i wpisz w pole szukaj recovery i kliknij recovery manager.

Jak otworzy się okno wybierz z menu ponowna instalacja oprogramowania. Otworzy się nowe okno kliknij dalej. Wyszukaj z listy i zaznacz digital persona.... i ponownie kliknij dalej.

Jak przeinstaluje się oprogramowanie zrób restart komputera.

Jeżeli po restarcie dalej nie działa (w co wątpię) powtórz wszystkie kroki tyle że wybierz ponowna instalacja sterownika urządzenia i tam znajdź digital persona.

Daj znać czy działa :slight_smile:


(Ddavidd1) #11

Przeszedłem z Visty na Win7 i niestety nie mam Recovery Manager :?

Ciężki problem chyba :slight_smile:

-- Dodane 17.11.2010 (Śr) 23:19 --

UP

Jest ktoś w stanie pomóc?