zainstalowałem nowy system i nowego office’a na osobnym dysku.
bardzo proszę, powiedzcie mi gdzie siedzą kontakty i stara poczta w office.
chciałbym przekopiować te dane ze starego dysku na nowy żeby ich nie stracić.
da się?
pzdr
zainstalowałem nowy system i nowego office’a na osobnym dysku.
bardzo proszę, powiedzcie mi gdzie siedzą kontakty i stara poczta w office.
chciałbym przekopiować te dane ze starego dysku na nowy żeby ich nie stracić.
da się?
pzdr
Jeśli chodzi o program Outlook to możesz zapisać je tym programem:
super programik, ale niestety po uruchomieniu nie widzi plików do backupu a nie wiem jak mu wskazać dysk na którym jest stary office
Wchodzisz tak.
Narzędzia >>opcje>>ustawienia poczty>>pliki danych i tam wskazujesz gdzie ma przechowywać pliki lub te które masz.
To samo w:
Narzędzia>>Konta email>>Nowy plik danych programu outlok. Zmieniasz