DB3G.sys - Blue screen of death

Elo :wink:

Zakupiłem sobie myszkę Razer Diamondback 3G, zainstalowałem sobie sterowniki, wszystko git. Zaczęły napotykać mnie Blue Screeny, bardzo rzadko 1 na może 2 tygodnie. 1 Zignorowałem, drugi mnie zdziwił i pobrałem program do czytania zrzutów pamięci (DMP). Winowajcą był DB3G.sys. Na internecie spojrzałem, że jest to plik od sterowników mojej myszki! Tym razem sterowniki ściągnąłem z oryginalnej strony producenta (było to jakieś 2 tygodnie temu) no i przed chwilą napotkał mnie BSOD. Winowajca? DB3G.sys :!: Macie jakieś pomysły na rozwiązanie tego problemu, i z czym sterowniki mogą być niekompatybilne? System Oryginalny Win XP SP3.

Za wszystkie odpowiedzi, dzięki!

Spróbuj zainstalować na nowo sterowniki do myszki ze strony producenta:

http://www.razersupport.com/index.php?_ … d=94&nav=0

Właśnie tak zrobiłem po 2 BSODzie, i dostałem dzisiaj kolejnego :wink:

Any ideas?

Naskrob maila do supportu Razera, poślij im info o twoim przypadku.

PS. nie jesteś jedynym który narzeka na kiepskie drivery od Razera:

http://www.dslreports.com/forum/r216681 … use-driver

0k, Dzięki :slight_smile: Zastanawia mnie tylko jedno. Nie wszyscy mają BSODy ze sterami Razera, więc z czym one nie są kompatybilne? SP3?

BTW: Zrozumieją maila po polsku? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wygląda na to że Firma MMV jest dystrybutorem Razera na PL

http://www.mmv.pl mają 24h S.O.S Service :slight_smile: Dzwoń i popytaj… Albo email po ang. do supportu razera.

Jest jeszcze nieoficjalna stronka razera w PL, ale coś nie halo: http://www.razerzone.ovh.org/

O, dzięki Ci wielkie :slight_smile:

Pozdrawiam, temat do zamknięcia :wink: