Dell Latitude D531 Windows2k i WiFi - problem z sterownikiem

Witam. Postanowiłem zainstalować na wyżej wymienionym laptopie Windows 2000 z nadzieją szybszego korzystania z niego, niestety okazało się że na stronie producenta, tzn. dell.pl nie ma sterowników do WiFi dla tego systemu. Na całe szczęście sprawdziłem to przed instalacją- póki co mam Windows XP Pro z wyłączonymi kilkoma opcjami (programem NLite) i niestety ale przy np. włączonym flash playerze (konkretnie filmy na YouTube) zużycie procesora sięga 100%, co równa się koszmarnej wydajności.

Myślałem, że można by spróbować sterowników z XP- te na stronie producenta są, jest w ogóle sens tego? (boję się żeby czegoś nie zepsuć, nie znam się na hardware)

Jeśli nie, to skąd jeszcze mógłbym takie sterowniki otrzymać?

Zmiana WiFi na kabel nie wchodzi w grę, to chyba oczywiste :wink:

Pozdrawiam

Chyba żartujesz. XP chodzić powinno na nim super. Działanie flasha nie ma nic do systemu, na 2000 będzie Ci działał tak samo. Może masz włączony proces apletu JAVA i tak Ci zamula. Zobacz czy masz w procesach jqs.exe. Sterownik od XP powinien Ci zadziałać na 2000, co najwyżej trzeba zmodyfikować parę linii w pliku “inf” żeby go przyjął.

Dziękuję za odpowiedź. Miałem na myśli to, że cały system powinien przyspieszyć, nie tylko o flasha.

W porządku skoro sterownik uda się zainstalować to została mi już sama instalacja. Co myślicie o takiej zmianie?.. jeszcze się nie zdecydowałem czy jest w ogóle sens zmieniać xp na 2k ?

Win2k i XP to w dużej części to samo, więc różnic nie zauważysz. Na XP przełącz się na widok klasyczny i będziesz miał to samo.

BTW. XP jest jeszcze wspierany, a 2k nie.

Jeśli o to pytasz znaczy, że nie warto. Win2k to obecnie jedynie nisza dla specjalistycznych zastosowań. W XP przy zbliżonych (na Twoim sprzęcie) osiągach masz aktualizacje bezpieczeństwa i kompatybilność z 99,9% współczesnego softu bez dodatkowego kombinowania.

Bzdura. To co zrobisz na Win2k zrobisz i na XP.