Dell Vostro 3750 po jakimś czasie tną się programy

(Fak Kaczor) #1

Mam problem z laptopem Dell Vostro 3750

No początku laptop bez zastrzeżeń ale od pewnego czasu po np. chwili gry w fife zaczyna mi się strasznie ciąć i mulić... na początku nie było tego problemu nawet gdy miałem setkę otworzonych programów... nie wiem czy to przez procesor czy może coś innego powoduję takie zachowanie mojego sprzętu. Niestety jestem zielony w tych sprawach i szukam pomocy. Z góry dzięki:))

Kaczor1402 , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

-- Dodane 21.12.2011 (Śr) 22:42 --

Kaczor1402 , wg Ciebie teraz temat mówi coś wiecej o problemie? Spróbuj jeszcze raz, ale tym razem zerknij do linków które Ci podałem.

(Pildar1) #3

Przyczyną takich objawów może być np.:

• zabrudzenie radiatora wewnątrz, co doprowadza do przegrzewania się komputera,

• instalacja nowszych sterowników do karty graficznej, które często są pisane głównie dla poprawy nowszych GPU,

• zainstalowanie bardziej wymagającego antywirusa,

• instalacja innych programów, które działają w tle

• mało miejsca na partycji systemowej

• fragmentacja plików, chociaż w Windows 7 (którego zapewne używasz) jest ona znikoma.

Spróbuj wyłączyć lub odinstalować niepotrzebne programy, zwłaszcza te które, działają w tle

oraz sprawdź uruchomione procesy czy któryś nie przeciąża nadmiernie komputera.

Przeskanuj też na wszelki wypadek kompa jakimś programem antywirusowym.

(lith) #4