Witam serdecznie,
Na forum sprowadza mnie tym razem problem z routerem NETGEAR DGN1000, a dokładnie problem z WiFi. Aby należycie go przedstawić, muszę trochę cofnąć się w czasie. Około 3 lata temu zakładałem internet, jako operatora wybrałem Orange. Wraz z podpisaniem umowy nabyłem w ich salonie owy router. W tamtym czasie nie używałem w ogóle połączenia bezprzewodowego, więc nie potrafię powiedzieć czy należycie działało w pierwszych dniach po zakupie. Jedynym problemem jaki wtedy z nim miałem były odłączenia od sieci. Zdarzały się około raz na tydzień, pomagał jednak reset routera więc nie zgłaszałem tego do serwisu. Pewne wydarzenie zmusiło mnie do zerwania umowy z Orange. Na okres 3 miesięcy miałem “na próbę” założoną neostradę z Livebox’em 2.0 na który nie miałem i nie mam najmniejszych powodów do narzekań. Oferta TP jednak miała pewien haczyk, którego nie dostrzegłem od razu, dlatego też musiałem zerwać z nimi współpracę. Teraz przyszła kolej na T-Mobile. W salonie proponowali mi zakup routera, jednak odmówiłem wiedząc, iż w domu gdzieś w szafie leży stary NETGEAR. Pomijając już problemy z konfiguracją, przez które jakoś przebrnąłem pojawił się następny: nie mogę połączyć się z WiFi. Próbowałem chyba wszystkich możliwych opcji konfiguracji sieci bezprzewodowej, bez skutku. Update’owałem również firmware. Urządzeniem, które staram się połączyć z netem to SE Xperia Neo V. Z LiveBox’em nie miałem przy tym problemu. Tutaj niestety pojawiają mi się w telefonie następujące komunikaty (jeden po drugim, w odstępach 2 - 3 sekundowych):
-
Trwa skanowanie…
-
Uzyskiwanie adresu IP z sieci -nazwa sieci-
-
Połączono z siecią -nazwa sieci-
-
Trwa skanowanie…
…i tak w kółko. Jeżeli ktoś miał podobny problem z tym routerem bardzo prosiłbym o jakieś wskazówki bo szczerze mówiąc nie mam pojęcia co może być przyczyną tego problemu. Udzielę wszelkich niezbędnych informacji, prosiłbym tylko o ich wyszczególnienie.
Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam.
TheGreatV