Dieta na rower


(Qing Org) #1

Witam mam 17 lat 187 wzrostu 80 kg wagi

ostatnio dużo jeżdżę rowerem 1-2h dziennie

Chciałbym schudnąć 5-10 kilo szczególnie "zmniejszyć brzuch"

Co mam jeść i co jeszcze mam zrobić ? :slight_smile:


(Danielson) #2

ułożyć zbilansowaną dietę i ćwiczyć.

poczytaj, wszystko na sfd.pl


(Gorgoroth) #3

1-2 godziny dziennie to dużo? :lol: Nie rozśmieszaj ludzi. No chyba, że robisz 50 kilometrów na "góralu", to spoko.

Największe efekty dla organizmu daje i tak bieganie. Rower to lajtowe i ogólne podniesienie sprawności organizmu.

Powinieneś jeść ważywa i ryby. Unikać słodyczy, ziemniaków, makaronu, chleba.


(Danielson) #4

Kolega pewnie znawca :o, radzę poczytać o intensywności oraz czasu treningu cardio bo jazda na rowerze do takich się zalicza.

O kolarstwie to i może pojęcie masz, nie neguje, ale o ćwiczeniach to coś już nie bardzo skoro zachęcasz do 4 godzinnego systemu ćwiczen.


(Qing Org) #5

przez te 2 godziny robię 50 km :slight_smile:

a co ćwiczyć w domu ? Najlepiej coś na brzuch


(Gorgoroth) #6

Tak się składa, że mam pojęcie o kolarstwie. Ważywno - rybna dieta + 4 godziny samej jazdy = efekt. Inaczej będzie trudno o zrzucenie wagi.


(Qing Org) #7

jeśli przez 4 godzinki mam jeździć to jak mam jeździć ? Dynamicznie czy raczej spokojnie ? :slight_smile:

Bo mam plan jazdy codziennej :slight_smile:


(Gorgoroth) #8

Myślę, że tak, aby zrobić te 70-80 kilometrów :wink: Najlepiej opracuj jakieś fajne ścieżki rowerowe czy inne trasy po których mógłbyś jeździć jak najdłużej bez schodzenia z roweru. Jeżdżenie po mieście gdzie co chwila natrafiasz na światła to żadna jazda :wink:

Poza tym dobrze "wchodzi" trening interwałowy, czyli co jakiś czas jedziesz na maksa, tyle ile masz sił. Po tym nie schodzisz z roweru tylko jedziesz spokojnie, odpoczywasz. Jak odpoczniesz to znowu pełny gaz. Tutaj oczywiście nie ma mowy o przejechaniu rekordowych dystansów. Tutaj chodzi o intensywne spalanie kalorii i zwiększenie wydajności organizmu co rzutuje również na lepsze spalanie tkanki tłuszczowej.

Co do brzucha to zobacz ten link:

http://dziewczyna-na-sportowo.bloog.pl/?ticaid=6854a

Mimo, że stronka jest zasadniczo dla pań powinieneś znaleźć coś ciekawego :wink:


(Stachu86) #9

http://www.sfd.pl - Danielson już podał ten adres ja również polecam :slight_smile:

poczytaj też o ćwiczeniach aerobowych


(Qing Org) #10

to mam taki plan

  • codzienna jazda rowerem po 50 km

  • codziennie robić http://www.a6w.pl/

  • jeść 2 posiłki dziennie + dużo warzyw i owoców

coś jeszcze dodać / coś zmniejszyć ? :slight_smile:


(Stachu86) #11

inasnie ja się dalej będę upierał przy sfd.pl :stuck_out_tongue: uważam że znajdziesz tam wszystko również odpowiednią dietę. SFD czyli Sportowe Forum Dyskusyjne - chyba lepiej szukać tam informacji, niż na forum komputerowym ( nie chce nikogo urazić ) ale najbardziej rzetelne informacje dotyczące diety czy ćwiczeń znajdziesz tam.

Tutaj masz dietę redukcyjną - to jest pierwszy temat z brzegu jaki znalazłem :slight_smile: także na pewno znajdziesz tam odpowiedź na swoje pytania :slight_smile:

Pozdrawiam