Digeste.dll - blue screen - zwis całkowity POMOCY!

Doradźcie mi co mam zrobić nic nie działa ze sposobów opisanych na tym forum. Mam kompa nie było na nim antywirusa zgłasza się ten sam komunikat z tym że cały czas jest zawieszony nie można go uruchomić w trybie awaryjnym bo się resetuje.

Czy to znaczy że komputer nie działa w żadnym z trybów?

Działa to może za dużo powiedziane włącza się w trybie normalnym nic nie można włączyć, uruchomić, kursor cały czas coś “ładuje” ale jak chcę coś otworzyć nie reaguje do niczego nie mogę się dostać, nic doinstalować

Skoro nic nie działa na tym komputerze to zakładam że piszesz z drugiego?

Na drugim komputerze pobierz Kaspersky Rescue Disk http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … k+8.8.1.18 wypal płytkę Włóż ją do napędu tego komputera z którym masz problem Jeśli w biosie masz ustawione bootowanie z CD/DVD to po restarcie powinien uruchomić się skaner z płytki Wykonujesz pełny skan usuwasz wszystko co znajdzie skaner do skutku, tzn tyle razy aż skaner nic nie znajdzie.

Następnie spróbuj uruchomić windowsa jeśli będzie z tym problem to proszę wykonać instalacje nakładkowa windows bez utraty danych http://www.searchengines.pl/index.php?s … 0&p=109540 Proszę się najpierw upewnić czy ta opcja jest możliwa i to zanim rozpoczniemy skanować Kasperskim.

A jeśli nie to co mam zrobić?

Dodane 30.03.2009 (Pn) 16:36

Generalnie robiłam skan drWEB z płytki ale nic się nie zmieniło

Aha, w takim razie spróbuj tak Pobierz Combofix Już w trakcie pobierania zapisz go pod zmienioną nazwą np 123.com spróbuj uruchomić dwuklikiem Jak się uda przeskanuj system i daj log na forum