Digeste.dll - blue screen - zwis całkowity POMOCY!


(Dstrupie) #1

Doradźcie mi co mam zrobić nic nie działa ze sposobów opisanych na tym forum. Mam kompa nie było na nim antywirusa zgłasza się ten sam komunikat z tym że cały czas jest zawieszony nie można go uruchomić w trybie awaryjnym bo się resetuje.


(Spandau) #2

Czy to znaczy że komputer nie działa w żadnym z trybów?


(Dstrupie) #3

Działa to może za dużo powiedziane włącza się w trybie normalnym nic nie można włączyć, uruchomić, kursor cały czas coś "ładuje" ale jak chcę coś otworzyć nie reaguje do niczego nie mogę się dostać, nic doinstalować


(Spandau) #4

Skoro nic nie działa na tym komputerze to zakładam że piszesz z drugiego?

Na drugim komputerze pobierz Kaspersky Rescue Disk http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& ... k+8.8.1.18 wypal płytkę Włóż ją do napędu tego komputera z którym masz problem Jeśli w biosie masz ustawione bootowanie z CD/DVD to po restarcie powinien uruchomić się skaner z płytki Wykonujesz pełny skan usuwasz wszystko co znajdzie skaner do skutku, tzn tyle razy aż skaner nic nie znajdzie.

Następnie spróbuj uruchomić windowsa jeśli będzie z tym problem to proszę wykonać instalacje nakładkowa windows bez utraty danych http://www.searchengines.pl/index.php?s ... 0&p=109540 Proszę się najpierw upewnić czy ta opcja jest możliwa i to zanim rozpoczniemy skanować Kasperskim.


(Dstrupie) #5

A jeśli nie to co mam zrobić?

-- Dodane 30.03.2009 (Pn) 16:36 --

Generalnie robiłam skan drWEB z płytki ale nic się nie zmieniło


(Spandau) #6

Aha, w takim razie spróbuj tak Pobierz Combofix Już w trakcie pobierania zapisz go pod zmienioną nazwą np 123.com spróbuj uruchomić dwuklikiem Jak się uda przeskanuj system i daj log na forum