Długi czas ładowania ikon przy starcie systemu

Witam

Mam problem. Kilka dni temu zainstalowałam grę a wraz z nią program DirectX i od tamtej pory komputer wolno się uruchamia tzn. ekran Zapraszamy wyświetla się około minuty i podobnie jest z tapetą, która również pokazuje się ale bez ikon i paska start (to trwa także około minuty). Dodam że już po załadowaniu ikon i paska komputer chodzi tak samo szybko jak przed instalacją gry jedyny problem jest podczas uruchomienia. Proszę o pomoc, gdyż jestem całkiem zielona w tych sprawach.

Gra oryginalna?

System oryginalny?

Tak zarówno gra jak i system są oryginałem

Dodane 01.08.2011 (Pn) 17:57

Nikt nie jest w stanie mi pomóc ?

Jaki to system i gra?

1.Wejdź w menu start

2.Wybierz opcję Uruchom

3.Wpisz Regedit, i kliknij OK

4.Gdy otworzy się Edytor Rejestru wejdź w HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion

(będzie to po lewej stronie w lewym panelu.Ukośniki oznaczają kolejne klucze)

Gdy wejdziesz, to w prawym panelu pojawi się lista kluczy.Odszukaj klucz Shell, i napisz co masz w rubryce Dane.

System win xp a gra sims średniowiecze

http://imageshack.us/photo/my-images/705/57112864.png/ tutaj jest link do tego co mam w CurrentVersion

Sorki, zapomniałem o jednym kluczu.Jak masz Currentversion, to tam będzie w lewym panelu Winlogon.Wejdź i daj screen.

http://imageshack.us/photo/my-images/163/86680550.png/

Ok.Tam jest wszystko w porządku.W takim razie włóż płytę instalacyjną Windows do komputera, a następnie kliknij Start następnie uruchom i wklej

sfc /scannow

Potem uruchom system ponownie by sprawdzić, czy problem nadal występuje.

Problem jest taki że nie mam płyty instalacyjnej Windows

Dodane 01.08.2011 (Pn) 19:25

Da się to zrobić w jakiś inny sposób ?