Dobór nowych części

(Pawsin) #1

Mam problem z doborem nowych części do kompa a nowego aktualnie..hm.. nie jestem narazie w stanie kupić :wink: A że w sprawach hardware jestem blado-zielony. O to podsumowanie mojego 3 letniego złomka :wink::

beztytuuqv2.th.png

i mam pytanie:

1. czy jest możliwość instalacji na tej płycie głównej jednego z nowszych core2duo ? ( bez śmiechu prosze ;p ) lub Athlona 2 rdzenie ?

2. głownie to chciałbym dokupić dodatkowy RAM i karte graficzną więc czy bez kupno nowej płyty głównej sie nie obejdzie ?

Bardzo prosiłbym o a waszą opinie jakie części dokupić ( płyty główną tez jeśli trzeba) oraz linki do nich w jakiś dobrych sklepach internetowych ; )

(Technik Elektro) #2

hehehe :wink: nie

nie opłaca się, chyba że max 512MB. pamięci kup takie same jak masz (zwróć uwagę na timingi).

(Emilmlo) #3

Ile masz kasy na modernizacje ??

(system) #4

nie opłaca się inwestować zbieraj na nowy

(Mariosti*) #5

Na początek wymień płytę główną i procesor na :

Asrock 4CoreDual-SATA2

Intel Pentium Dual-Core E2180

Po tem zależnie od funduszy, karta graficzna na pcie, ram na ddr2, na koniec płytę główną na coś w pełni nowego, bo ten asrock to przejściówka (ale zwykle działająca i o to chodzi :slight_smile: ).

(Pawsin) #6

heh to zależy od ceny. Nie za drogie, ale nie muszą być z lumpexu :wink: Chodzi mi głownie o przynajmniej 1gb ram więcej. Czy jest to możliwe ? No i o nową karte graficzną. najlepiej GF. Jeśli chodzi o płytę główna to taka najlepiej pod core2duo w rozsądnej cenie, no i żeby się opłacało. ; ] Mariosti* to właśnie ma być przejściówka.;] a pod tego Asrocka to jaka pamięć najlepiej ?

(Mariosti*) #7