Dobór nowych części

Mam problem z doborem nowych części do kompa a nowego aktualnie…hm… nie jestem narazie w stanie kupić :wink: A że w sprawach hardware jestem blado-zielony. O to podsumowanie mojego 3 letniego złomka ;):

beztytuuqv2.th.png

i mam pytanie:

  1. czy jest możliwość instalacji na tej płycie głównej jednego z nowszych core2duo ? ( bez śmiechu prosze ;p ) lub Athlona 2 rdzenie ?

  2. głownie to chciałbym dokupić dodatkowy RAM i karte graficzną więc czy bez kupno nowej płyty głównej sie nie obejdzie ?

Bardzo prosiłbym o a waszą opinie jakie części dokupić ( płyty główną tez jeśli trzeba) oraz linki do nich w jakiś dobrych sklepach internetowych ; )

hehehe :wink: nie

nie opłaca się, chyba że max 512MB. pamięci kup takie same jak masz (zwróć uwagę na timingi).

Ile masz kasy na modernizacje ??

nie opłaca się inwestować zbieraj na nowy

Na początek wymień płytę główną i procesor na :

Asrock 4CoreDual-SATA2

Intel Pentium Dual-Core E2180

Po tem zależnie od funduszy, karta graficzna na pcie, ram na ddr2, na koniec płytę główną na coś w pełni nowego, bo ten asrock to przejściówka (ale zwykle działająca i o to chodzi :slight_smile: ).

heh to zależy od ceny. Nie za drogie, ale nie muszą być z lumpexu :wink: Chodzi mi głownie o przynajmniej 1gb ram więcej. Czy jest to możliwe ? No i o nową karte graficzną. najlepiej GF. Jeśli chodzi o płytę główna to taka najlepiej pod core2duo w rozsądnej cenie, no i żeby się opłacało. ; ] Mariosti* to właśnie ma być przejściówka.;] a pod tego Asrocka to jaka pamięć najlepiej ?

To co ci podałem to core2duo pod inną nazwą i płyta główna obsługująca tą agp/pcie ddr1/ddr2, taka płyta + procesor to niecałe 500zł, 2x1gb ddr2 to przynajmniej 150zł, 2x1gb bardzo dobrych ramów to poniżej 250zł, dobra karta graficzna to poniżej 400zł. Tak więc skalkuluj sobie na co cię stać a na co nie, a i dobra płyta główna to koszt prawie 200zł wyższy niż ten asrock (200zł asrock poniżej 400zł msi p35 fr).