Dodawanie drukarek

Witam!

Mam pewien problem. Nie mogę dodać drukarek. Po kliknieciu na dodaj drukarke wyskakuje okienko z informacja “Nie mozna zakonczyc operacji”. W sumie srednio pomocny komunikat. Potrzebuje dodac drukarke, gdyz potrzebuje korzystac z podgladu wydruku w Excel’u, a nie moge tam wejsc ani w podg. wydruku, ani w ustawienia strony, gdyz wyswietla mi komunikat, ze nie mam zainstalowanej drukarki.

Co moze byc rozwiazaniem takiego problemu? Moze brakuje mi jakichs bibliotek? Tylko jakich? W sumie nie wiem, jedyne co mi przychodzi do glowy, to reinstall systemu, ale dla takiej pierdolki nie chce mi sie tego robic. :confused:

Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi

a instalowałeś drukarkę, fizycznie do komputera ?? i instalowałeś sterowniki do niej ??

nie możesz dodać drukarki, jeśli nie jest podłączona do kompa

(dobrze zrozumiałem problem ?? )

http://www.lexmark.com/publications/pdf … hcbook.pdf

moze tu cos znajdziesz --na podstawie lexmarka

a jesteś zalogowany jako “administrator” (nie chodzi o nazwę użytkownika a o jego prawa) ?